Connect with us

Entertainment

“Cantik, mix Malaysia Brunei, memang sebiji muka bonda dia Azrinaz” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com C796d93e21f6bddfcfe755c553219806

Menjadi bualan pabila kerap dimedia memuatnaik gambar anak Sultan Brunei ini, Puteri Ameerah, yang juga anak kepada bekas wartawan dan penyampai berita, Azrinaz pada suatu ketika dahulu popular di Malaysia.

Wajahnya anak puteri mereka kini menjadi bualan netizen dan tidak pada lelaki sahaja manis dan cantiknya orang nya. Namun diakui oleh wanita juga kecantikan yang semulajadi yang tidak perlu solekan yang tebal.

Cantik bertudung litup sudah tentu membuatkan ramai yang pandang akan memuji keayuan dan kecantikan beliau yang manis, begitu juga tanpa tudung pun masih kelihatan manis dan ayu apatah lagi senyumannya yang boleh menambat semua hati orang.

Mediapuyu.com 9c7e31e2d9e2202920f6610a521ca2b3

Senyumannya yang ramai menyatakan dan tampak iras emaknya malah memang keayuan dan kecantikkan adalah memang diwarisi oleh emaknya, bagaimana agaknya perhubungan mereka sekarang ini. Pasti saling merindui.

Apatah lagi jika keturunan yang berdrah campuran sudah tentu akan terhasil baka anak yang cantik seperti kacukan ini. Ia memang menjadi seperti sebuah keturunan yang diwarisi. Semuanya cantik mengikut wajah emak mereka.

Mediapuyu.com 0004cd9ec97d9f7f681e68941fc32e3e

Yang menarik jika anak-anak raja dan Sultan ini mereka tidak dihiasi dengan emas permata dek kerana mvngkin bukan kegemaran akan tetapi terlihat hampir kesemuanya begitu. Puteri Ameerah juga salah seorang yang tidak berhias berlebihan.

@strvlightt17

P.Ameerah at Charity Polo!😍✨ #princessameerah #bruneiroyalfamily #foryo #foryou #foryoupage #foryourpage #foryoupageofficiall #xybcza #xybcafyp #fyppppppppppppppppppppppp #fypシ #fypシ゚viral #fypdongggggggg #fypage #xybcza #fypp #fyppppppppppppppppppppppp

♬ original sound – Princess Ameerah – ⭐️

Puteri Ameerah seorang yang melayan rakyat jelata. Bahkan beliau seorang yang mesra dan ramah melihat beliau menyantuni rakyat jelata. Ramai yang memuji kecantikan Puteri Ameerah apatah lagi jika bersua, depan wajah lebih cantik dan menyerlah.

Mediapuyu.com D6bdb44d14dbd26dae5dca82fda0b0d6

Semenjak abangnya Putera Mateen bernikah dan telah berkahwin, Puyeri Ameerah juga tidak tertinggal daripada mata dan bualan netizen. Bahkan mereka menjadi bualan media juga. Ramai yang suka melihat akan senyuman daripada mereka.

Pelbagai komen diruangan komen, bahkan ramai mengakui mereka sangat mirip jelas wajah dan senyuman iras ibu mereka.

Azrinaz, seorang yang dikenali juga, meskipun ramai yang tahu mereka tidak boleh bersua akan tetapi iras wajah tidak dapat terhalang sama.

Mediapuyu.com 57a8029b052b79e4ccb2e60a25d7dc47

Semua orang mengimpikan mahu jadi putera raja atau berkahwin dengan anak, sebenarnya semuanya sama jika nasib adalah baik semuanya bahgia. Inyaallah semuanya bahgia dan bertemu dijannah amin.

Sumber: tiktok strvlight17

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!