Connect with us

Entertainment

“Macam suara Dayang Nurfaizah” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 7ab2082d5fe5b359340285428b3bcfbe

Masih ramai tidak yang tahu bahawa Maryam isteri kepada Ryzal iaitu selebriti yang terkenal dilihat menyanyi dan boleh menyanyi dengan baik sekali. Beliau menyertai kelas Cikgu Shafi selaku untuk memperbetulkan sebutan dan irama dalam nyanyian, beberapa perkongsian Maryam kali ini membuatkan ramai yang menjadi tanda tanya apakah beliau menyertai pertandingan Masked Singer  tajaan astro Warna.

Jika sebelum ini lagu Siti Nurhaliza menjadi pilihan nyanyian beliau kali ini untuk sebuah lagunya sepenuhnya, dinyanyikan oleh beliau dan ramai yang mengatakan bahawa memang sedap dan lunak suara beliau.

Mediapuyu.com 47c9577cf33e6885960273430253ad70

Bukan itu sahaja malah permintaan ramai membuatkan beliau ingin didengari adalah lagu beliau menyanyi dalam bahasa korea juga pun menjadi permintaan peminat walaupun baru pertama kali menyanyi sepenuhnya.

Tidak disangka Maryam yang mempunyai bakat dalam nyanyian kerana sebelum ini beliau tidak ada menyanyi di khalayak ramai apatah lagi sebutan beliau yang sedikit pelat untuk menyebut bahasa melayu dengan betul dan lancar.

Mediapuyu.com 0afd4fdb4f7684fbf5067e3d7e719930

Melihat daripada perkongsian ini, beliau mendapat tanda sukaan yang banyak malah ramai juganya memberikan komen kepada perkongsian ini kerana mendengar suaranya dengan nyanyian yang baik dan lunak serta merdu juga suaranya. Sama seperti seorang penyanyi Malaysia pula.

Bukan itu sahaja malah suaranya jika didengari dan difahami ada seiras-iras dengan suara Dayang Nurfaizah seakan jelas dan sama dengan suara Dayang, ia bermakna sebuah kejayaan untuk Maryam kerana boleh menyanyi sama suara seperti penyanyi malaysia.

Mediapuyu.com 4e1b1211fc0dc29fa86ee16197ba1a37

Jika sebelum ini kepelatan beliau menjadi lucu dan lawak dan ia adalah bahan lawakkan, akan tetapi setelah diperbaiki kini beliau menjadi selebriti yang terkenal dan mempunyai ramai peminat yang meminati beliau kerana bakat bukan kerana kepelatan beliau itu.

Ramai yang memberikan komen-komen mengenai perkongsian tersebut malah ada juga yang memberikan komen-komen tentang suara beliau yang pertama kali di muat naik terhadap media, satu penerimaan yang baik buat netizen dan peminatnya, itulah antara komen-komen mereka.

Mediapuyu.com 44d3cb47ea9623e0cf0437574bdd46d6

Sudah semestinya suaminya Ryzal membantu dan menyokong beliau dalam semua bidang yang diceburi bahkan beliau juga seorang wanita yang tabah dan kerja kuat dalam untuk berjaya. Seorang wanita yang rajin juga malah mendengar kata sebagai isteri.

Sumber: ig maryamyunrr

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!