Connect with us

Entertainment

“Murid tingkatan berapa, macam pengawas pusat sumber je hahaha” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 34b688bfeac445e692376d44a4dcf947

Ramai yang sudah tahu tentang perkembangan dan perkhabaran Watie, iaitu isteri Shuib yang masih belum hamil. Namun ia bukan suatu yang perlu dikhuatiri kerana Watie dan Shuib telah mahu fokus untuk anak mereka yang sedia ada sahaja.

Walau bagaimanapun kehadiran anak baharu amat dinantikan. Keakraban Watie bersama anak yang lain sangat membuatkan ramai tersentuh perasaan.

Melihat rapatnya Watie bersama anak tirinya membuatkan ramai netizen menjadi semakin suka akan Watie apatah lagi anak-anaknya pun juga sangat sayang pada Watie. Malah mereka juga suka mendengar kata Watie.

Mediapuyu.com 0fcba3a3c5f4a6e921bcf7b1da2a1dc4

100% tanggungjawap seorang ibu digalas dan diambil oleh Watie semenjak digelar isteri kepada Shuib. Bahkan Watie dengan seikhlas hati menerima Shuib dan anak-anaknya dengan betul tulus ikhlas. Kerana nampak dengan tenungan mata dan senyumannya yang betul ikhlas itu.

Jika melihat Watie bersama anak tirinya sudah pasti akan teringat akan arwh, perkara itu tidak dapat dipiisahkan kerana ianya sudah seperti terikat. Kini ramai yang sudah tahu bahawa arwh Sarah sudah tentu mendapat ketenangan kerana anak-anaknya mendapat mak baharu yang baik dan benar sayang anak arwh.

Mediapuyu.com 88e18612d8a1fdcfe0f49fedd76dd1e2

Lihatlah anak-anak pun selesa dengan mummynya bahkan mereka juga sering tunjukkan rasa sayang kepada Watie dengan ikhlas. Sudah pasti arwh Sarah tidak akan menghalang sekiranya beliau tahu akan anak-anaknya yang sudah gembira kini.

Watie dan Shuib sering berkongsi tips mahu kurvs dan juga tips rumahtangga malah Watie mengakui bahawa dia sangat mengikut cara arwh sebelum ini bahkan ketika memasak pun terkadang mengikut resepi arwh juga. Itu perkara yang baik malah Watie selalu ingatkan Shuib kepada arwh setiap kali Shuib terlupa.

Mediapuyu.com 8ce34592dcbc341f425bbca9945aad53

Sebenarnya netizen sering menunggu setiap perkongsian daripada Watie, malah jika sebelum ini ramai menanti akan kisah arwh, kali ini selepas Watie menjadi isteri Shuib, perkongsian yang dimuatnaik Watie pula menjadi perhatian dan ramai yang menunggu.

Perkongsian ini mendapat banyak tanda sukaan malah perkongsian ini mendapat hampir 10 ribu tanda sukaan bahkan ramai juga yang berikan komen kepada perkongsian ini. Ramai yang memberikan komen . Lihat komen mereka.

Mediapuyu.com 0cb265299ab77bae743093ae53acf4af

Watie seorang wanita yang cekal dan berkeras keras malah beliau seorang yang rajin kendiri juga. Setiap kerjanya beliau akan meneliti bahkan apa sahaja masa yang terluang beliau akan menghabiskan masa bersama suami juga. Malah peminat pun beliau layankan.

Sumber: ig iamwatiehanifah

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!