Connect with us

Entertainment

“I rasa suara I okay je, rupanya sedap gilo” – Zaiton Sameon

Published

on

Mediapuyu.com 53a3a227e44fad4c3f84da1eec43d8a5

Semenjak dua menjak nama Zaiton Sameon kembali dikenali di media, apatah lagi rupanya Zaiton Sameon seorang yang bersikap kelakar dan pand4i membuatkan orang terhibur apabila bersembang dengannya.

Bukan sahaja lucu dan kelakar malah beliau juga pand4i memberikan punchline berderet-deret sehingga tidak kering gusi sesiapa yang menonton dan mendengarnya. Ramai terhibur malah membayangkan beliau bersama dengan Sepahtu Reunion pula.

Kehadirannya bersama dengan artis yang lain juga memeriahkan suasana apatah lagi beliau tidak saja boleh menyanyi dengan masih baik seperti sebelum ini akan tetapi kelakarnya orangnya.

Mediapuyu.com 73bba75237e39adfa4149eea08e2558d

Rupanya jika dibuat temu bual bicara seperti ini pasti akan mendapat tahu akan keperibadian seseorang, yang kelakar dan lucu dan begitulah sebaliknya. Bila ditemubual begini baru tahu yang Zaiton Sameon seorang yang pndai melawak juga.

Semua yang berada di set penggambaran dan juga yang menonton turut terhibur seolah kawan mak kita yang sedang berjenaka. Malah anak muda juga turut terhibur sehingga meminta pihak Astro selalu mengundang beliau agar terus diterangi dengan kelakarnya itu.

Mediapuyu.com 4e30d13f1f2c27d8d4a30e0cf2268df0

Jika sebelum ini dilabel seorang yang gil4 dek kerana beliau pernah hiilang ingatan akan tetapi sebenarnya beliau tidaklah gil4, beliau seorang yang sangat berdikari malah seorang wanita yang tabah serta berjiwa semangat, sehingga kini boleh meneruskan hidup dengan baik.

Seronok rasanya melihat semangat yang ada pada jiwa Zaiton Sameon bahkan beliau adalah lagenda suatu masa dahulu yang masih bersikap humble sehingga kini, beliau menyatakan bahawa beliau merasa suaranya adalah sangat biasa namun tidak disangka “sedap gilo” suaranya, kata beliau.

Mediapuyu.com 97dd2bd49cef399d19e85f287a8d396f

Walaupun pernah tidak disebut namanya di industri seni akan tetapi rezeki buatnya selepas sihat dan pulih sepenuhnya, masih diingati peminat sehingga kini. Bahkan beliau masih menjadi lagenda walaupun pernah dilupai suatu masa dulu.

Sehingga kini beliau kembali di media dan kembali di industri seni, malah penerimaan lagu dan diri beliau sendiri telah diterima orang termasuk anak muda yang suka akan cara bualannya. Lihat antara komen anak muda yang lain sehingga menganggap beliau seperti kawan mak mereka.

Mediapuyu.com 3a609e4ab03acc5eaaf100ce1d7088bb

Ramainya yang semakin suka dan menjadi peminat kepada Zaiton Sameon seorang lagenda lama yang hampir dilupai namun kembalinya beliau menjadikan namanya semakin gemerlapan kembali.

Sumber: ig astrogempak

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!