Connect with us

Entertainment

“Adui bayangkan kalau kahwin, lepas tu sama sama nyanyi time dodoikan anak” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com A50b73f41c76c73f29a9c16a4f97d6a5

Daiyan Trisha dan Hun Haqeem, memang mereka berdua sudah lama rapat dek kerana mereka memiliki sebuah drama yang membuatkan mereka berdua bekerjasama dan bergandingan didalam sesebuah drama tersebut.

Gandingan mereka berdua membuatkan para peminat suka dan mendoakan mereka berdua berjodoh apatah lagi jika melihat muka mereka mempunyai iras yang sama.

Sebenarnya kedua mereka bukan sahaja memiliki bakat didalam lakonan mereka berdua juga sama ada bakat didalam dunia nyanyian dan kedua mereka sangat menyanyi dengan merdu sekali. Tidak disangka juga mereka ada bertanding didalam maskot Masked Singer dan mereka saling tidak tahu ketika ini.

Mediapuyu.com 2dd42d551b283607b8a4ad9b271bbcbf

Hun Haqeem ada menyatakan bahawa Daiyan adalah seorang yang beliau minati dan beliau sangat kagum dengan Daiyan sehinggakan Daiyan ialah yang beliau suka dan memang ia adalah suatu penghargaan bila bersama dengannya. Apatah lagi Hun Haqeem juga senang apabila bersama dengan Daiyan.

Ramai yang ris4u dan bertanyakan tentang bagaimana jika boyfriend Daiyan cembvru, sebenarnya Daiyan tidak ada boyfriend, adik kepada Ummi Nazeera adalah kawan baiknya sahaja. Sudah berulang kali beliau menjelaskan namun netizen tetap bertanya.

Mediapuyu.com 8b6c435692781b338cdb94b9c02dfe8d

Melihat perkongsian ini sangat ramai mendoakan jodoh buat mereka apatah lagi ramai sudah tahu bahawa Hun Haqeem memang suka akan Daiyan, malah mereka pula kebetulan memiliki raut wajah yang seakan sama dan seiras. Jadi memang kuatnya jodoh mereka jika mereka ada jodoh.

@daiyantrisha22

🐠🌭🎭

♬ original sound – Daiyan Trisha – Daiyan Trisha

Mereka bergandingan didalam drama dan ramai suka akan lakonan mereka yang mantap. Bahkan ramai juga yang suka mereka jika benar bercinta. Bukan itu sahaja ada juga yang mengatakan bahawa mereka seolah bercinta didalam drama dan sedang menjalani cinta lokasi. Jika benar ramai gembira.

Mediapuyu.com 46d03a03a5c891dc2766d245e46252e6

Mendapat banyak doa yang baik-baik malah bukan itu sahaja bahkan ramai yang memuji dan mengatakan mereka sesuai dan muka mereka juga seiras. Bila berjodoh sudah pasti akan mendapat kehidupan yang sama dan jodoh berpanjangan.

Pelbagai komen yang diberikan kepada perkongsian ini malah ramai yang mendoakan mereka diruangan komen. Lihat antara komen mereka semua. Antara komen-komen netizen adalah seperti berikut. Ramai suka akan lakonan dan gandingan mereka didalam filem.

Mediapuyu.com 8416cbc793df2b35cdc75146c1228dd1

Kalau muka seiras kadang-kadang memang ada jodoh malah jodoh dikatakan panjang kerana miliki muka yang seiras seolah memahami perangai kedua pihak. Memamg rezeki mereka jika berjodoh sama cantik sama padan.

Sumber: tiktok daiyantrisha

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!