Connect with us

Entertainment

“Tengah feeling2 kdrama Nabila pulak muncul, hiilang feel kdrama” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com F439c0dcb6ed8d55d56ffa4f5b226cee

Jebat Jayden ini semakin hari semakin menampakkan bakat lakonannya yang diwarisi oleh babanya. Memang anak Mamu ini seorang yang sangat mudah belajar dan cepat belajar apatah lagi jika pembelajaran daripada babanya.

Jika melihat Jebat berlakon, mesej yang mahu disampaikan memang sampai dan tepat malah lakonannya menjadi real sekali. Ini lah namanya anak kepada Sharnaaz Ahmad.

Memang jika diberi skrip dan cara lakonan, Jebat sangat mahir belajar dan sangat mudah mendengar kata bahkan beliau pndai berlakon sehingga menjiwai watak dengan baik sekali. Benar memang benar kata pepat4h, dimana tvmpahnya kuah kalau tidak ke nasi.

Mediapuyu.com Cc60636783b9ab8a4aed611bc6f2d435

Bagi sahaja watak yang Jebat kena lakonkan, sudah tentu berjaya beliau lakonkan. Apatah lagi jika watak yang menggat4l memang diajar oleh babanya. Kali ini diberi para pelakon jiran tetangga, memang kerjasama yang baik sekali.

Nabila pula walaupun bukan pelakon tapi hampir tidak membuatkan ia kacau daun, Nabila sentiasa menjadi seorang mummy yang matang dan penerimaan yang baik buat bekas suaminya yang seolah bakal menamatkan zaman dudanya.

Mediapuyu.com 60b6ea015cf1032bd4b17fb790db0590

Lihat lakonan mereka, Jebat sentiasa mencuba nasib walaupun memang banyak awek keliling pinggang. Lihat dari lakonan memang dari sudut tepi seolah diajar oleh Mamu. Namun video bersama Mamu tidak ada bersama. Akan tetapi Amelia sentiasa ada bersama mereka seolah hint bakal mak baru Jebat ialah Amelia.

Mereka sentiasa berbaik malah mereka memang selalu dibuat contoh sebagai pasangan yang telah berpiisah akan tetapi matang bersama membesarkan anak-anak apatah lagi Noor Nabila daripada keluarga yang br0ken. Jadi mereka sentiasa mahukan yang terbaik untuk anak mereka Jebat Jayden.

Mediapuyu.com A7e8a4e0c9f96237fea6e836a9f08086

Memang lawak dan lucu malah bakat yang ada pada Jebat tidak dapat dinafikan memang bakat ayahnya itu. Melihat daripada lakonan ini ramai yang baru nak feeling kdrama akan tetapi hadirnya mummynya bagai tidak jadi kdramanya. Lawak betul Jebat sempat pula meng0rat.

Pelbagai komen yang diberikan pada perkongsian ini apatah lagi semua netizen mengenali Jebat sejak lahirnya dia sehingga kini sudah berusia 7 tahun, dan sudah menjadi kesukaan pada netizen. Lihatlah antara komen netizen tentang perkongsian ini. Ramai memberikan komen-komen.

Mediapuyu.com Fb2a6b9da0967d2a66fd3ccff63898e1

Sebenarnya dalam lakonan sepatutnya Jebat perlu mencari mummy, mvngkin mummy baharu akan tetapi sempat menyempat pula Jebat mencari gewe, ataupun awek. Lawak betul Jebat ikut sahaja skrip yang diberikan.

Sumber: ig noornabila

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!