Connect with us

Entertainment

“Balik konpem saakit leher asyik pandang belah kanan je” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 90458f1f74c166baf0e36faa1b24f602

Memang sudah ramai yang tahu tentang perhubungan Meerqeen dan Anna Jobling yang sudah lama tidak berhubungan lagi namun mereka masing-masing tidak menyatakan bahawa mereka sudah tidak berkomunikasi lagi tetapi para peminat akan tahu perkara itu juga kerana daripada pelbagai aspek yang boleh dilihat. Walau bagaimana pun mereka sentiasa mendapat sokongan daripada peminat mereka.

Anna Jobling kini terlihat tatkala hadir di anugerah Gemp4k, bersama dengan Amir Asnaf walau bagaimana pun rupanya Meerqeen adalah tidak jauh duduk bersama mereka. Namun hanya memandang sebelah kanan sahaja tidak bergerak

Mediapuyu.com 745f2738f5bf6d7268173f4b7873451c

Kelihatan mereka mesra seperti sebelum ini Anna bersama Meerqeen, begitu kini  Anna bersama dengan pelakon yang gandingannya iaitu Amir Asnaf. Memang mereka kini mengakui bahawa mereka rapat namun sebagai kawan biasa sahaja.

Melihat mereka berbual mesra disamping selang sebelah kerusi Meerqeen dan tampak perasaan serta muka Meerqeen seolah tidak selesa apatah lagi mvngkin suara mereka berdua kedengaran.

Mediapuyu.com 8683f58cf01f76eae547aedb7d9a680b

Video yang dikongsikan turut tular di seluruh media bahkan ramai yang memberikan pendapat mereka melihat daripada video yang dikongsikan kepada media. Lihat video perkongsian dan ramai juga yang suka akan video tersebut.

Anna memang seorang yang ceria dan mudah mesra dengan sesiapa sahaja bahkan beliau sering diberikan watak utama dalam setiap tawaran lakonan. Ramai yang telah bergandingan dengannya bahkan sesiapa yang bergandingan sudah pasti rapat juga dengannya.

Mediapuyu.com D3ab1128aa9f0f52fedff356f11fc380

Sehinggakan ramai yang memberikan komen, berjumlah lebih 300 komen yang diberikan kepada perkongsian tersebut kerana mereka seolah membuatkan perhatian netizen tertumpu kepada mereka. Apatah lagi Meerqeen seolah tidak melihat ke kiri sebaliknya hanya menoleh ke kanan sahaja.

Mvngkin akan merasa s4kit leher dek kerana belah kanan saja yang dilihat malah tidak tertoleh ke kirinya mvngkin kerana tidak mahu bertentang mata dengan kawan lamanya itu.

Mediapuyu.com 2dbc718fdea0de507c4933b3b3b5e81f

Mereka sebenarnya tidak bergad0h dan mvngkin mereka tidak lagi rapat dna mesra seperti dahulu kerana atas dasar kerja. Namun jika mereka bertemu mereka masih profesional dalam urusan kerjaya.

Sumber: ig astrogempak

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!