Connect with us

Entertainment

“Aku rasa Sarah sesuai dengan dia, mata sama2 bulat ada jodoh ni” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com Ce416dd683ac4068149a095095ae1e1f

Jika tentang Puteri Sarah sudah tentu ramai yang akan berada dibelakangnya untuk sentiasa menyokong beliau. Ramai yang tahu akan ketabahan Puteri Sarah yang sentiasa mencuba untuk menjadi yang terbaik di dalam kehidupannya, apatah lagi membesarkan dua anaknya dengan penuh kasih sayang dan ramai yang tahu bahawa Datuk Yusof Haslam adalah bapa mertua kepadanya dan sangat menyayanginya seperti anak sendiri.

Tidak disangka Puteri Sarah berpakaian uniform angg0ta p0lis adalah kerana beliau mendapat tawaran berlakon daripada bapa mertuanya sendiri, peluang yang ada diberikan kepadanya dan beliau sangat menghargai peluang tersebut dan bakal ditayangkan drama itu di tv3.

Mediapuyu.com 4ca47e13e46a4f9822fa9f8fa824ddae

Melihat daripada perkongsian tersebut, ramai yang melihat bahawasanya Puteri Sarah sangat sesuai dengan perwatakkan seorang yang tabah dan juga tegas, jadi sebegini memang sesuai untuk beliau. Beliau juga seorang yang berdisiplin dalam kerja.

Dilihat juga Puteri Sarah mempunyai gandingan seorang pelakon lelakinya agak dikenali ramai oleh kerana itu ramainya menyatakan bahawa mereka sangat sesuai digandingkan bersama-sama, malah adanya mendoakan mereka semoga berjodoh kerana memiliki paras wajah yang sama.

Mediapuyu.com 636662fbc0f3cece9f1be9c89ee8d4cb

Lihat perkongsian Puteri Sarah ini, ramai yang mendoakan mereka berjodoh. Apabila bergandingan bersama di dalam drama, pasti mereka mendoakan kerana beliau dan lelaki itu mempunyai wajah yang sama iras, apatah lagi memiliki mata yang bulat itu antara doa netizen semua.

Puteri sarah memang mempunyai bakat lakonan yang hebat malah beliau mempunyai peminat-peminat yang tersendiri, apatah lagi beliau juga mempunyai seorang bapa mertua yang boleh menjungkil bakat dan Puteri Sarah juga seorang yang berbakat besar.

Mediapuyu.com 5998d3874bba8927e89fea9b2b33366e

Oleh kerana Puteri Sarah seorang ibu tunggal kini, sesiapa sahaja yang berdekatan bersama beliau apatah lagi bergandingan dan mendapat keserasian bersama, pasti akan digandingkan berdua sehingga netizen mendoakan jodoh kepada Tuhan yang Maha Esa.

Antara komen-komen mereka mendoakan jodoh buat Puteri Sarah dan juga gandingan lelaki yang digandingkan bersama di dalam drama tersebut malah ramai juga yang memuji mereka berdua seperti pinang dibel4h dua, lihatlah antara komen-komen mereka semua.

Mediapuyu.com A8980ee71640bea0a3bb49e8097efc18

Sudah pasti Puteri Sarah akan membuat kepvtusan yang betul apatah lagi melib4tkan kehidupan akan datang, pengalaman sebelum ini sudah pasti mematangkan beliau apatah lagi banyak yang beliau perlu menggalas tanggungjawab yang banyak.

Sumber: ig puterisarahliyana

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!