Connect with us

Entertainment

“Mata tak boleh tiipu, kesian juga kat dia berkali2 cuba bertahan” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 31b4e756508b4aea08f54fd9fe6d7be4

Tular baru-baru ini Aliff Aziz dikatakan dit4ngkap kh4lwat dengan pelakon terkenal juga, Bella Astilah pula dikatakan turut hadir di pejabat 4gama tersebut, melihat pada situasi itu siapa yang tidak sediih akan perkara tersebut kerana ia bukan sekali dua akan tetapi telah beberapa kali dikecew4kan sebegini rupa. Namun buat Bella Astilah, beliau sangat tabah dan kuat untuk mengharungi perkara tersebut.

Walaupun perkara tersebut berlaku beberapa hari sahaja beliau tetap meneruskan kerja beliau seperti biasa kerana ia telah mempunyai tawaran kerja-kerja sedemikian, jadi beliau tetap hadir meneruskan kerja-kerja tersebut.

Mediapuyu.com 1a9e2d8a7c548b1ecbe161879b32e142

Melihat daripada perkongsiannya dikongsikan oleh David Teo ini Bella Astilah tersenyum dan sentiasa ceria di pandang oleh rakan-rakan semua, beliau seorang yang hebat menjalani ujian hidup.

Bukan itu sahaja beliau juga kuat dan tabah beliau juga seorang yang pemaaf dan sentiasa bersedia dalam apa sahaja yang bakal berlaku tidak lama lagi. Sebenarnya melihat daripada kisah Bella Astilah ini terbukti seorang wanita itu memang tabah dan kuat mengharungi ujian kehidupan.

Mediapuyu.com 3f2e15b28fef70f278f298863a061e22

Ramainya menyatakan Bella Astilah ini seorang wanita yang kuat dan tabah dan boleh bekerja meskipun hati sedang sediih dan s4kit. Beliau memang akan mendapat kebahagiaan yang kekal pada suatu masa inyaAllah. Semoga Bella terus senyum sentiasa.

Walau bagaimanapun sebenarnya netizen nampak pada mata Bella Astilah ini terlihat beliau sedang menahan s4kit hati dan betapa kesediihan yang beliau lalui dapat digambarkan pada raut wajah yang mempunyai 1000 kisah dan ramainya tahu beliau sedang dalam kesediihan kerana beliau telah beberapa kali memaafkan suaminya.

Mediapuyu.com Ca0c12876b364000f7f5deb82ab21aa0

Bella Astilah bukan sahaja berbakat dalam bidang nyanyian akan tetapi beliau juga telah mempunyai beberapa drama dan beliau pernah menjadi watak utama di dalam drama-drama yang beliau lakonkan. Lihat lah benerapa jumlah komen diberikan,dan ramai juga artis yang memberi semangat kepadanya.

Sebenarnya Bella bukanlah seorang wanita yang lemah sepertinya dikatakan oleh segelintir netizen akan tetapi beliau adalah seorang yang tabah, lihatlah komen-komen netizen ada yang memberi semangat buat beliau malah ada juga yang memahami apa yang beliau melalui kerana sedah berulang kali memaafkan akan tetapi tetap di kecew4kan pada akhirnya.

Mediapuyu.com 8897cf61664d4adfcfffe9990c7db140

Semoga sahaja Bella Astilah menemui kebahagiaan yang tersendiri dan beliau akan terus berjaya di dalam bidang seni ini.

Mereka dikurniakan dua orang cahaya mata dan seorang lelaki manakala seorang perempuan dua-dua anak mereka sangat comel. Info terbaru Bella hadir di mahkam4h untuk menuntut cer4i.

Sumber: ig davidteo

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!