Connect with us

Entertainment

“Tengok suasana ni macam terbayang lak Arwh Sarah ada sekali” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com B0505c497e9f420b8d495d1787e9e2d2

Melihat perkongsian yang dikongsikan oleh Shuib, berbuka puasa dirumah bekas mertuanya iaitu Raisuddin, membuatkan ia menjadi perhatian netizen apatah lagi akrabnya hubungan mereka walaupun Shuib telah berkahwin lain akan tetapi tetap mereka menjaga ukhwah yang terjalin dan tetap diteruskan juga hubungan kekeluargaan itu meskipun Shuib telah berkahwin lain. Akan tetapi tetap tidak pernah Shuib abaikan bapa mertuanya itu.

Gembira dan bahagia bila mempunyai sebuah kekeluargaan yang bersikap menerima sama sendiri dan saling menyanyangi, meskipun anaknya Sarah sudah tidak ada tapi ikatan masih kuat apatah lagi cucunya adalah yang rapat dengan Raisuddin.

Mediapuyu.com 547db50f0492160421c342c5e2bda4c9

Bukan itu sahaja malah hubungan Raissuddin dengan besannya juga masih baik saja, iaitu dengan mak Shuib sendiri. Mereka saling berkomunikasi dan berhubung, malah tidak pernah memilih kasih. Cucu juga seronok dan saling menyanyangi.

Dalam perkongsian berbuka bersama ini, perkongsian Shuib ini mendapat perhatian netizen apatah lagi bila melihat sebuah keluarga besar berbuka bersama-sama dan ia amat jarang berlaku kerana kekangan masa bekerja masing-masing.

Mediapuyu.com 5bbc18289f5b388060f33dfe4796f6ac

Lihatlah perkongsian ini, Watie tidak dilayan seperti orang asing akan tetapi seolah beliau memang hadir sebagai penganti Sarah bahkan semenjak beliau hadir, seolah memberikan sinaran baharu dan kegembiraan serta senyuman dan semangat yang baru buat keluarga itu.

Shuib dan Watie sangat siibuk atas urusan kerja masing-masing, untuk jagaan mereka adalah dua anak iaitu Mateen dan juga Talita manakala Uwais bersama dengan atuknya dan Ayash bersama dengan neneknya. Sebenarnya itu adil kerana dapat menemani mereka.

Mediapuyu.com 5d8966475b860c9142db0a56f9ee428b

Walaupun bukan menantu akan tetapi ramai yang mengatakan kehadiran Watie adalah sebagai penganti Sarah malah ada yang merasakan seperti aura Sarah seolah ada bersama tatkala video dikongsikan. Bahkan ramai yang merasakan dia seperti ada.

Ramai yang perasan perkara itu, mvngkin dek kerana Watie ada, auranya adalah sama kerana Watie bukan sahaja iras akan tetapi sikap kendirinya juga adalah sama seperti arwh. Jadinya mvngkin benar ada bersama. Lihat lah antara komen mereka semua.

Mediapuyu.com E56e68a51868a45848ec1f1ed9d9bcb3

Inyaallah jika arwh ada sudah pasti arwh juga gembira kerana walaupun Shuib berkahwin lain akan tetapi beliau tetap bersama keluarga Sarah bahkan anak-anak juga tidak terabai dan masih mengingati arwh juga. Semoga berbahgia arwh disana amin.

Sumber: ig shuibsepahtu

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!