Connect with us

Entertainment

“Laa dah ada geng pulak, geng jalan macam Jepun dulu2, pakai terompah” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com A24250a9d2dc4a88d5757b79e79ccb62

Memang ramai yang tahu bahawa Adira Suhaimi sudah p4ndai membuat lawak di media sosi4l, beliau dan ramai peminat yang sentiasa nanti-nanti akan kelucuan beliau, yang memang suka menghiburkan dan setiap apa yang beliau lakonkan adalah perangai masyarakat masa kini.

Jika sebelum ini beliau menyatakan bahawa pahala yang banyak perlu jalan jauh dengan m4sjid lalu setiap langkahnya menuju ke m4sjid adalah pahala, jadi beliau berjalan terjingkit-jingkit untuk mendapat banyak pahala.

Sudah semestinya ia sebuah perkara yang lucu apatah lagi setiap lakonannya memang menjadi atau ramai yang mudah terhibur dengan setiap perkongsian dari pada beliau malah adanya menyatakan beliau layak untuk masuk ke rancangan Maharaja Lawak.

Mediapuyu.com 9efb212b5c497bdbf79d27ce7f3bba3b

Baru-baru ini beliau memuat naik lagi sebuah content iaitu sama seperti sebelum ini apabila mereka berjalan terjingkit-jingkit untuk menuju ke m4sjid yang berdekatan dengan rumah mereka. Bawa geng pula kali ini. Ramai suka tengok Adira.

Akan tetapi kali ini beliau membawa pula sebuah geng lebih daripada tiga orang rakan-rakannya, kali ini menggunakan terompah pula, ramai yang mengatakan mereka pndai berlakon kerana boleh menahan gelak ketika pengambaran.

Mediapuyu.com 7561a68b46b5b548a923f414edd93f73

Lihatlah Adira Suhaimi bersama rakan-rakannya menuju ke m4sjid untuk menunaikan ibadah akan tetapi kali ini berjalan jauh sedikit untuk mendapatkan pahalanya lebih itu adalah tujuan Adira.

Meskipun telah lama tidak aktif dunia seni akan tetapi Adira Suhaimi masih mempunyai nama beliau di persada seni. Sentiasa berhubung dengan semua rakan artis dan apabila ada undangan untuk penggambaran beliau akan hadir.

Mediapuyu.com E52f25ccc0dd83ece502a6f073cfb3a5

Adira Suhaimi juga adalah seorang rakan yang bersikap mengambil berat satu sama lain bahkan, beliau sangat menjaga hubungan di antara kawan apatah lagi beliau seorang yang ceria orangnya. Akrab jika sesiapa rapat dengannya.

Lihatlah pelbagai komen-komen netizen semua, semuanya mengatakan bahawa dia membawa geng pula, bukan itu sahaja ada juga hanya menegur kasut beliau sangat cantik. Selain itu ada juga yang menyatakan bahawa Adira Suhaimi seorang yang kelakar.

Mediapuyu.com 860747ac7b85352c34811fb6e207c235

Adira sering memuat naik perkara perkara yang lucu dan menjadi hiburan kepada penonton apatah lagi anak-anaknya juga sangat bekerjasama dengan baik sekali.

Sumber: ig adirasuhaimi

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!