Connect with us

Entertainment

“Pergh doktor semenjak berlakon ni ambil job iklan pula” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 1d99ac96c511ca6b303f018f61fd0f5e Scaled

Suami kepada Ummi Nazeera iaitu Dr Izzar memang kerap kali memuat naik tentang perkara yang membuatkan ramai terhibur, namun kali ini perkongsian daripada isterinya pula memuatnaik perkongsian, akan tetapi berlainan content.

Kali ini merupakan sebuah iklan produk dan ramai yang tidak sangka mereka berdua digandingkan bersama di dalam sebuah iklan dan produk itu.

Melihat daripada perkongsian ini Dr Izzar sangat memberikan kerjasama yang baik sehingga ia membuatkan Ummi Nazeera begitu selesa bekerja bersama berdua dengan Dr Izzar.

Mediapuyu.com 5ea253eb784fe91cf9e2fd445021f7e9

Bukanlah seorang pelakon akan tetapi beliau sangat berlakon dengan baik apatah lagi jika digandingkan berdua iklan iklan ini adalah sumber pendapatan.  Ramai yang suka melihat pasangan ini bergandingan.

Mereka juga jadi sudah tentu tidak men0lak untuk menambah jana pendapatan akan tetapi difikir bahawa apakah akan digandingkan pula di dalam drama-drama akan datang kerana mereka mempunyai keserasian.

Mediapuyu.com Fc400deed3b24b566fc56adf544ad36e

Yang luar biasa ramai yang terhibur melihat Dr Izzar, sebelum ini pelakon di dalam sebuah iklan itu akan tetapi beliau adalah seorang Dr yang benar sporting dan boleh membantu isterinya di dalam hal ehwal kerja-kerja dalam dunia lakonan.

Walaupun Dr Izzar sangat sibuk dengan kerjayanya akan tetapi melihat daripada kesungguhan beliau, beliau adalah seorang lelaki yang sanggup melakukan apa sahaja untuk isterinya.

Ada yang kata selepas berlakon di dalam drama Rindu Kasih 2, meskipun hanya beberapa watak sahaja buatkan Dr Izzar menjadi duta kini.

Mediapuyu.com 4a76348bf08d825313c1115f94a39c67

Akan tetapi kini kerana beberapa watak itu, beliau ditawarkan kerja sebagai duta produk tersebut. Memang tidak disangka rezeki tidak pernah salah alamat, lihatlah perkongsian semua malah ramai yang mahu menggunakan produk itu, pndai Ummi membuat content.

Lihatlah antara komen-komen yang mereka memberikan komen-komen pada perkongsian tersebut, malah Dr Izzar juga layak untuk menjadi pelakon apatah lagi duta meskipun kerana telah berlakon bersama bersua.

Mediapuyu.com 12f285ffa27186ac775aad0093ffc16b

Dr ambil job iklan produk, memang beliau pndai apatah lagi jika bergandingan dengan isteri tercinta sudah semestinya ia perkara yang senang dan membahgiakan. Pasangan ini mempunyai dua cahaya mata.

Sumber: ig umminazeera

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!