Connect with us

Entertainment

“Fatima jeriit panggil p0lis ke tu, haha sabar Fatima, emosi betul ni” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 02d86f203adadbde897a8285f3adddf1 Scaled

Fatima adalah anak kepada Fazura dan juga Fattah Amin, baru-baru ini lakonan Fazura kembali ke kaca tv anda, maknanya para penonton mengubat sedikit kerinduan buat para peminatnya yang merindukan lakonan Fazura, malah ramai yang menyatakan semakin hebat watak beliau, malah Fazura sangat berbakat dalam dunia lakonan ini, memang layak untuk beliau kembali.

Sedang drama Fazura di kaca tv, anak perempuan beliau sedang menonton dan tidak disangka sebegini anaknya punya re4ksi, kepada lakonan oleh maminya itu. Kecil lagi sudah menjiwai watak pasti Fatima tidak tahu bahawa ia adalah sebuah lakonan.

Mediapuyu.com 3ee9ebb8e386d9af3469471181c41098

Melihat dari pada perkongsian ini, Fatima bukanlah seorang yang lemah apatah lagi kuat menaangis,  lagi ayahnya adalah Fattah Amin seorang pahlawan dan juga Fazura ibu kepadanya juga seorang pahlawan di dalam sebuah filem yang bakal ditayangkan tidak lama lagi.

Nyama adalah nama manjanya beli, seorang anaknya aktif malah semenjak kecil juga telah dikurniakan beliau pelbagai mainan, dan sudah banyak permainan mereka, sehingga digelar tuan puteri.

Mediapuyu.com D8abfabe748a09cbe8698fd601c80c72

Dia menjeerit perkataan poolis dan dia tahu bahawa maknya sedang berlakon sahaja namun ternampak seolah-olah benar belakang jadi Fatima tidak berbuat apa lantas menjeerit dengan meminta tolong. Jeriitannya agak perlahan, dan mvngkin dia, tidak mungkini tu

Sebenarnya dia tahu sahaja mereka adalah berlakon, kini Nyamma sedang semakin matang dan dia hanya menyatakan bahawa dia tidak sanggup melihat uminya dipkul namun tetap menjeerit untuk pertahankan ibunya.

Mediapuyu.com E35bcd79c856a6adb5b2ab54a50c1519

Lakonan Fazura ini memberikan kesan malah setiap lakonan yang beliau lakon memang akan menjiwai watak, sehinggakan anaknya juga terlalu emosi dibuatnya. Bukan sahaja peminat di rumah atau penonton, Nyamma paling terkesan.

Bukan Fattah Amin tidak membenarkan Fazura berlakon semula akan tetapi kekangan masa yang membuatkan Fazura men0lak dan hampir hiilang daripada seni hiburan namun kini kembali semula.

Mediapuyu.com 9929feeef7266bb6c7973a874dd6f883

Drama lakonan Fazura yang terbaru ini mendapat sambutan dan ramai menonton di rumah meskipun ia tetapi yang menonton itu adalah anak-anak nya. Sudah pasti terkesan kerana beliau pand4i berlakon dengan baik.

Sumber: ig fattzuralovelife

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!