Connect with us

Entertainment

“Tomok version ada rambut ni” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com A531307f9f9d4c1cdaeeaf09a1a415ef Scaled

Liza Abdullah mempunyai anak lelaki yang dibawa untuk sebuah program masakan untuk tv3. Tidak disangka anaknya itu seorang yang bersikap extrovert dan suka melawak bahkan juga mempunyai bakat kepada dunia seni kerana berkeyakinan dan sama seperti sikap ibunya Liza Abdullah. Melihat perhubungan ibu dan anak ini kelihatan mereka benar mesra dan anaknya seorang anak yang baik.

Bila dilihat perkongsian ini, ramai yang nampak bahawa anaknya saling tak tvmpah wajah seperti seorang penyanyi terkenal di Malaysia, iaitu wajahnya seiras seperti Tomok, dan ramai juga yang persetujuinya.

Mediapuyu.com 3f1733eb054e005bdccf5eaf2f1adf6e

Anaknya juga suka melawak, walaupun begitu tetap menghormat1 kepada ibunya. Lihat sahaja mereka bekerjasama ketika sedang memasak,  walaupun mempunyai wajah yang kacak akan tetapi anaknya itu, masih belum berkahwin lagi.

Liza Abdullah amat jarang berkongsikan wajah semua keluarganya dan ini adalah salah satu rancangan bersama ahli keluarga dan selalunya dimedia juga Liza Abdullah adalah jarang berkongsikan tentang hal keluarga dan peribadinya.

Mediapuyu.com A1d7638aba9f0e0cd4077d57c6b7b0b0

Sebahagian daripada rancangan ini ditayangkan dan sebahagian di pot0ng dek kerana masa yang singkat dan tidak semua diterima umum untuk tayangan meskipun ada beberapa kesilapan didalam rakaman. Lihat perkongsian ini memang lawak orangnya.

Liza Abdullah seorang yang ceria dan lagenda yang telah bertahun lamanya didalam dunia seni bahkan beliau adalah seorang yang berbakat dan menjadi seorang yang seniwati ternama yang disanjungi ramai apatah lagi semenjak watak Mak Leha menjadi fenomena suatu ketika dulu.

Mediapuyu.com 1636ff90583436788fcdbc9868e54dbd

Jika tidak melihat dengan betul memang nampak Tomok versi berambut, bukan sahaja seperti Tomok bahkan ada juga menyatakan seperti Justin Timberlake. Tetapi ini versi yang muda.

Lihatlah ramai yang tidak tumpu pada masakkan akan tetapi pada anak Liza Abdullah ini perhatian mereka diberikan.

Lihatlah antara komen-komen netizen yang menyatakan wajahnya anak Liza Abdullah adalah seakan sama seperti penyanyi Tomok dan mvngkin kerana wajahnya seiras dengan ayahnya sendiri. Ramai yang tidak tahu siapa bekas suami Liza Abdullah.

Mediapuyu.com A0535dcb2b89bdd4bbe668fa7f672e0d

Sebelum ini hanya berlakon dan menyanyi kini dijemput pula hadir pada rancangan-rancangan realiti dan hiburan seperti memasak dan temubual. Memang semakin popular meskipun telah lama berkecimpung didunia seni ini.

Sumber: ig tv3malaysia

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!