Connect with us

Entertainment

“Dah macam Amitabh Bachan dengan Shah Rukh Khan pula aku tengok” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 1d3cb456f1da067622ccc7fd079e5338 Scaled

Siapa sahaja yang tidak tahu akan filem Bollywood, yang popular seperti watak seorang bapa iaitu Amitabh Chan, manakala her0 yang selalu menyandang watak utama iaitu Shah Rukh Khan, tetapi ia popular di Bollywood bagaimana pula di Malaysia yang agak sana dan seperti pelakon luar negara itu. Tidak dinafikan memang sama dan seakan-akan jika digabungkan cara dan kehebatan lakonan mereka.

Amitabh Bachan seorang yang tegas, dari situ terlihat sikap yang ada pada watak Adi Putra yang menyandang watak bapa pula kali ini walhal sebelum ini seringkali membawa watak utama sebagai her0 akan tetapi kali ini adalah sebagai seorang ayah, yang tegas sama seperti Amitabh Bachan yang setiap kali diberikan watak bapa mesti yang tegas.

Mediapuyu.com 9e8099017049cf62d49322130bf7e475

Pun begitu beliau adalah seorang yang disegani dan ramai yang masih melihat bahawa Adi Putra adalah seorang lagenda dan her0 malaya yang berkemampuan membawa watak utama meskipun telah berusia. Kini watak bapa adalah tidak sukar buatnya.

Jika disebut Amitabh Bachan yang seakan-akan boleh disama kan dengan Adi Putra, sudah pasti bakat yang ada pada Adi Putra membuatkan ramai yang menyamakan beliau sama dengan Amitabh Bachan adalah kerana bakat yang luar biasa itu.

Mediapuyu.com C0db77694bc2182e03ffdedfc88e05c0

Lihatlah perkongsian yang dikongsikan ini, sedutan daripada drama Lelaki Itu lakonan yang mengandingkan Aedy Asyraf bersama dengan pelakon wanita yang cantik iaitu, Hannah Delisha. Mereka agak mesra dan rapat dan serasi juga.

Jika Adi Putra sebagai Amitabh Bachan sudah pasti anak kepadanya adalah Shah Rukh Khan yang kelihatan adalah watak Aedy Asyraf. Tidak dinafikan juga bukan sahaja raut wjaah yang tampan dan kacak sama seperti SRK, akan tetapi dilihat bakat dan watak sebagai anak menantu itu juga sama.

Mediapuyu.com A86e3c1af1bb7b57bfd8eb172d6b1e50

Aedy Asyraf menjadi watak utama dan ia seolah menjadikan sebuah drama itu semakin popular apatah lagi bakat Aedy memang tidak perlu diceritakan ini kerana beliau telah berlakon semenjak dari zaman kanak-kanak lagi. Beliau sudah lama berkecimpung didalam dunia seni lakonan ini.

Pelbagai komen dan ramai komen mengenai pelakon lelaki itu, tajuk drama tersebut juga Lelaki Itu, dan ramai menyatakan sebiji pula Adi Putra dan Aedy Asyraf memang sama menyerupai watak Amitabh Bachan dan Shah Rukh Khan. Lihatlah antara pelbagai komen netizen semua.

Mediapuyu.com 6dd3d18a9ecf231d76cf75724a03ab35

Ramai yang menyokong dan mentafsir jalan cerita drama tersebut. Ini kerana ia sedikit lambat dan banyak plot twist yang berada didalam drama ini.

Walau bagaimanapun 3 pelakon yang hebat ini menjadi pujaan dan ramai peminat mereka yang sentiasa menyokong mereka.

Sumber: ig tontonmy

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!