Connect with us

Entertainment

“Nasib baik abang tu tak buat O” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com D1cc0f68b16d246b4a350e917a0ffdde Scaled

Didalam dunia lakonan bukanlah semata-mata bakat lakonan yang perlu ada pada diri seseorang pelakon, seperti Syafie Naswip, seorang yang mempunyai bakat besar dalam dunia lakonan, juga mempunyai kreativiti yang luar biasa apabila berlakon dengan penuh imaginasi. Ramai yang tidak sangka bahawa beliau sedang memasak hanya dengan sebuah imaginasi dengan bantuan prob yang lain.

Sedang dilihat memasak oleh mata kamera, dengan penuh asap, dan disebalik dapur, rupanya hanya dengan sepinggan lauk dan diatas tangan sahabat atau krew produksi. Dan dibantu dengan tiupan asap vap3.

Mediapuyu.com 0d3b15aaa881ef65da01498474ff6a42

Jika dahulu kala pernah popular tentang asap yang ditiup menjadi bulat, itu yang lawak apabila netizen berkata bahawa nasib baik abang produksi tidak membuat bentuk O, ketika meniup didapur jadian beliau.

Memang lawak dan sentiasa menjadikan ia sebuah cabaran yang hebat dalam lakonannya dan beliau seorang pelakon yang selalu menjadikan ia sebuah karya yang bersungguh-sungguh apatah lagi beliau memang seorang anak seni yang sayang akan lakonannya.

Mediapuyu.com 5a63c3a5f851cfeef7738a1ff472e896

Lihatlah bakat yang diperkongsikan membuatkan ramai yang menjadi bangga dan tidak menyangka bahawa bukan dapur sebenar yang sedang dirakam oleh Syafie bahkan seperti dapur sebenar. Memang ia adalah suatu keunikan yang kreatif sekali.

Syafie Naswip bukan sahaja pelakon yang sudah lama didalam dunia seni bahkan beliau sudah menjadi pelakon yang dewasa dan sejak dari zaman kanak-kanak lagi beliau telah berlakon.

Beliau juga mempunyai jiwa berlakon yang mendalam dan sentiasa berjaya membawa pelbagai watak.

Mediapuyu.com 9d64cae968e51e3123d6146ebe1b2441

Beliau telah berkahwin dan ramai yang menyatakan wajah isterinya seakan jelas sama seperti wajah Syarifah Sakinah. Memang beliau juga tidak menafikan perkara itu. Lihat ramai yang suka akan bakat beliau yang kreatif itu. Tidak disangka ramai yang suka akan perkongsian ini.

Lihatlah perkongsian ini banyak diberikan komen-komen. Malah semua tidak sangka bahawa bukan dapur sebenar malah asap juga dibuat-buat. Lihat bakatnya jika sudah memang kreatif pasti ada sahaja idea untuk dibuatnya sesuatu yang unik. Lihat komen mereka.

Mediapuyu.com 2fab9633a8c2cfb452bf4d58c49e5c6e

Syafie juga seorang yang betul berbakat dalam masakkan juga, beliau pernah menyediakan hidangan kepada krew-krew pada suatu ketika berada dilokasi jauh daripada bandar. Lalu beliau perlu memasak dan masakkan lazat juga.

Sumber: ig syafienaswip

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!