Connect with us

Entertainment

“Seronoknya tengok silaturahim macam ni” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com A4d12b0bd1ccfa92266d9b0ef775ede5 Scaled

Seringkali kita mendengar, setiap kali perpiisahan yang berlaku diantara kedua pasangan, sudah pasti anak menjadi mangs4 keadaan. Apatah lagi jika mempunyai adik beradik satu bapa dan dua emak dan kini pasti tidak ada yang bersatu akan tetapi berlainan pula seperti Fasha Sandha dan Nora Danish. Mereka telah lama berbaik tanpa pengetahuan media.

Bukan sahaja itu malah kedua wanita ini juga telah berbaik dnegan bekas suami mereka iaitu Jejai, dan sehingga ke sekarang ini mereka masih berhubung dan setiap kali ada majlis, pasti semua adik beradik akan berkumpul dan bertemu.

Mediapuyu.com E79040e3a839c53e10e45598693b201b

Nora akan menghantar anaknya begitu juga anak2 Fasha yang merupakan adik beradik satu ayah kepada anak Nora Danish. Memang mereka telah lama bersama dan tidak dipiisahkan meskipun kedua ibubapa telah berpiisah.
Akan tetapi perhubungan itu masih terjalin sebagai kawan baik malah membuatkan ukhwah kekeluargaan itu menjadi semakin besar.

Wanita hebat ini sudah pun menemui pasangan yang bahagia dan kini mereka telah pun berbahagia dengan pasangan masing-masing.

Bukan itu saja malah, Jejai juga begitu. Masing-masing mempunyai kehidupan baharu dan kisah silam telah dilupakan namun tanggungjawap jangan diabai kan.

Mediapuyu.com 1e30e646a7805cc621c058f20010be0f

Lihatlah keakraban keluarga dan silaturahim ini sangat dikagumi oleh netizen, bahkan ramai yang mendoakan agar mereka terus berbaik seperti ini. Ramai yang suka melihat mereka sebegini. Mereka benar ikhlas menyanyangi.

Fasha Sandha masih aktif dan masih popular dalam dunia lakonan bahkan beliau sangat siibuk namun tidak pernah melupakan keluarga, malah jika ada masa terluang pasti beliau akan menghabiskan masa bersama dengan anak-anak.

Mediapuyu.com 1bab6139d1a4f2ae6f95c597285ede56

Nora Danish juga tidak berhenti didalam dunia lakonan malah beliau juga sering kali mendapat tawaran berlakon namun masih memilih watak yang bersesuaian. Selalunya beliau akan menjadikan watak tersebut sebaik mvngkin dan selalu hasilnya terbaik.

Pelbagai komen yang diberikan selain mereka yang suka akan perkongsian ini kerana melihat hubungan baik diantara bekas pasangan, malah membahagiakan anak-anak kerana kedua orang tua boleh berkumpul bersama yang lain untuk memberikan senyuman kepada anak-anak agar anak tidak merasa seperti kehiilangan. Lihat komen netizen, semua gembira bersama.

Mediapuyu.com 4fcffe2248bf7ec41567942c674f3b65

Seronoknya melihat perhubungan yang damai seperti ini dan menjadi sumber inspirasi kepada masyarakat. Meskipun kisah silam membuatkan sebelum ini tidak bertegur sapa tapi kematangan dan nilai murni yang baik menjadikan mereka kembali baik semula malah baik lebih dari sebelumnya.

Sumber: instagram fashasandha

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!