Connect with us

Entertainment

“Lisa mengandung ke, sori if salah, kalau betul alhamdulilah” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com C12081e28110d0f343f488ab903b348a Scaled

Jika wanita yang telah berkahwin sudah pastinya mempunyai suami dan tidak laari jika dikatakan sudah mengandung, lagi begitu juga dengan Lisa Surihani yang nampak seperti sedang hamil di dalam setiap video perkongsian produk Ariani.

Melihat perkongsian tersebut banyak yang memberi pendapat bahawa melihat Lisa Surihani sedang hamil namun tidak ada jawapan daripada nya kerana tidak ada wartawan yang bertanyakan tentang itu kerana risau akan besar kemvngkinan terdapat b0dy sh4mming.

Lisa Surihani telah lama tidak berlakon akan tetapi rezeki beliau di dalam menjadi duta produk Ariani ini sudah sekian lama, bertahun juga lamanya. Bergabung pula dengan Uyaina Arshad  dan juga Bella membuatkan mereka menjadi semakin rapat dan kawan baik.

Mediapuyu.com 6b2253065784c5d36f8fd2e78585340f

Tiga orang sahabat ini sangat baik hubungannya apatah lagi mereka memang mempunyai perangai yang sama, yang sedang benar hamil ialah Uyaina, manakala Lisa Surihani kelihatan seperti hamil mvngkin kerana cara pemakaian tudung beliau yang sedikit ket4t.

Membuatkan muka dan bdan beliau terlihat seperti sedang hamil, atau benar hamil tapi masih dirahsiakan dari pengetahuan umum agar terjaga kandungannya daripada sebarang peny4kit ain.

Mediapuyu.com 61692986dc286e771375bdd94184ff99

Ramai netizen yang perasan perkara tersebut namun tidak ada jawapan akan tetapi sudah pasti terlihat Lisa Surihani masih aktif dalam bidang kerjayanya menjadi duta kepada produk Ariani, sudah lama tidak melihat Lisa Surihani berlakon di kaca tv apatah lagi berlakon pelakon-pelakon yang seangkatan dengannya.

Akan tetapi suaminya Yusry sering sahaja membuat drama dan filem atas arahan dan produksi daripadanya, namun Lisa lebih menumpukan perhatian kepada fokus untuk ahli keluarganya dan kurang dari dunia lakonan.

Mediapuyu.com D24e6cefee35dab5e1fcc7a8aedb4c80

Perkongsian ini ramai yang bertanya-tanya apakah Lisa Suriani mengandung kerana terlihat sedikit baby bump, jika benar alhamdulillah, semoga semuanya dipermudahkan urusan buat Lisa Surihani.

Namun jika tidak benar ramai juga yang memohon m4af agar tidak adanya berkecil hati kerana mereka mendoakan yang terbaik dan mendoakan yang baik-baik sahaja buat Lisa. Lihatlah antara komen netizen ini, lihat lagi pelbagai komen mereka di ruangan komen di ruangan ig tersebut.

Mediapuyu.com 448df449af1556e65975ee0fb73b927f

Jika Lisa Surihani sedang hamil pun, tanda ia adalah sebuah kebahagiaan dan kegembiraan yang boleh dikongsi kerana ramai peminat yang mendoakan yang terbaik malah suka akan melihat perkembangan dan mendengar khabar berita daripada Lisa Surihani.

Sumber: ig galeriarianni

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!