Connect with us

Entertainment

“Actually anak Eira mewarisi bakat Eira, Eira pndai menari sebenarnya” – Azza Elite

Published

on

Mediapuyu.com Dc5d6da98944ea3d118b7aa7dad29c64 Scaled

Mana tidak tvmpahnya kuah kalau tidak ke nasi, begitu lah yang boleh diperkatakan kepada anak Eira syazira ini, lihat anaknya yang begitu lincah dan bersemangat malah vertenaga juga menari dan ligat, sebenarnya ia adalah bakat yang diwarisi oleh mamanya iaitu daripada Eira Syazira sendiri, kata Azza Elite. Ramai suka melihat ligatnya tarian anaknya sehingga seolah tidak cicah bumi kakinya.

Azza Elite memberikan komen sebenarnya Eira pun pndai menari sebegitu malah lebih power, itu yang dikatakan malah ramai yang memuji dan mengertawakan Pak azad dek kerana tidak tahu menari atau tidak mahu law4n anaknya sendiri malah menggaaru kepala pula.

Mediapuyu.com 98fbba2643fe7fea55e2eda7ec00825c

Anaknya memang semenjak dari kecil lagi sudah membiasakan dididik dengan bercakap bahasa Inggeris, malah sehingga sekarang juga anaknya masih fasih berbahasa Inggeris lebih daripada bahasa Ibunda. Sokongan daripada ibubapa sangat penting untuk anak-anak.

Melihat perkongsian ini, ramai yang tidak tahu bahawa Pak azad dan anakanya itu sangat akrab bahkan anaknya juga sering kali menerima undangan daripada pelbagai rancangan untuk membuat tarian, malah boleh juga menyanyi dengan baik.

Mediapuyu.com 03187e169febb46fd9b6eb3142fb0911

Lihatlah perkongsian yang dikongsikan. Sudah semesti seorang anak amat bangga kerana memiliki ibubapa yang sangat pndai hargai, bukan itu sahaja malah menjadikan semangat buat anaknya terus belajar dan berkongsikan bakat beliau.

Pak azad dan Eira Syazira dahulu adalah masing-masing seorang pelakon, sejak dari muda lagi. Mvngkin kerana pelbagai faktor membuatkan beliau dan suami kurang berlakon namun mereka bekerja sendiri dan memikirkan untuk membina keluarga bahgia.

Mediapuyu.com 33d87cb538de2d985c76bbcce65e548f

Sudah tentu. Kejayaan yang dicapai kini terlihat apatah lagi Pak Azad memang sentiasa menghargai isteri nya dan anak-anaknya. Jika benar bakat daripada mamanya adalah ramai netizen yang mahu melihatnya.

Pelbagai komen di ruangan komen ig milik Pak Azad ini. Ramai memuji cara tarian anak Pak Azad bahkan Azza Elite pun mengatakan bahawa bakat tersebut diwarisi oleh mamanya kerana mamanya adalah pernah menari juga. Lihat komen mereka.

Mediapuyu.com 96ede7086586a4e98ec1930eb0a486ba

Tidak semua artis selebriti mahu berkongsi tentang kisah anak mereka tapi ia amat disukai peminat bahkan yang tidak suka pun dek kerna menari lincah namun sebenarnya ia juga ramai yang menyukai. Apatah lagi bakat tersebut dipertandingkan suatu masa nanti.

Sumber : ig eirasyazira

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!