Connect with us

Entertainment

“No wonder Ceo Zaitun pilih dia sebagai wife, ikhlas melayan adik ipar” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com D03e4265eb3659c4a99cf79033639321 Scaled

Pastinya untuk memilih pasangan hidup kita perlu memilih yang terbaik bukan sekadar kerana paras rupa, itulah yang dilihat ada pada Atikah Suhaimi ini, raut wajah adalah pakej yang lengkap dan bonus. Cara beliau melayan adik iparnya yang SD adalah sangat baik sekali. Patutlah beliau menjadi pilihan kepada Ceo Zaitun itu.

Sikap dan sifat Atikah adalah mesra dan baik, malah beliau seorang yang rajin masuk kedapur meskipun beliau adalah dari anak yang berada dan setelah menjadi isteri pun beliau tetap menjadi tukang masak kepada keluarga.

Mediapuyu.com 44448ac0a5ef73383db5e95a9da22177

Memilih untuk bertunang dan bernikah dengan cara yang tidak begitu mewah malah dengan cara ala kadar malah tidak dengan solekan yang pekat, membuatkan beliau semakin menjadi ikutan pinat bahkan beliau sudah lama tidak berlakon akan tetapi masih menjadi pilihan peminat untuk mengikutinya.

Beliau juga aktif dengan jualan di syarikat Zaitun, dan bekerja dengan produk tersebut namun sering berkongsikan video masakkan dan ia membuatkan ramai yang semakin suka dan mengikutinya dek kerana terliur masakkannya.

Mediapuyu.com 5821f48fc0a604eb23851081df21ac73

Sudah tentu menjadi persetujuan netizen apabila Ceo Zaintun tersebut memilih Atikah sebagai isteri kerana ikhlasnya beliau melayan ahli keluarganya malah bukan sahaja itu, beliau tetap masuk ke dapur untuk memasak kepada 10 hidangan setiap hari meskipun sibuk bekerja seharian.

Atikah Suhaimi yang mesra dan seorang yang ramah dan juga soft spoken, namun jika diberikan watak yang jhat dan menjeriit beliau boleh melakukan dengan baik sekali. Melihat kerenah adik iparnya ini sangat lucu dan menghiburkan juga. Lawak betul siap suruh tepi sikit.

Mediapuyu.com Ddc712360293c250f67ecb2dfeb0e88b

Atikah dan suaminya telah lama bercinta dan sebelum mereka berkahwin memang kerap kali Atikah telah berkongsikan perhubungan mereka. Apabila mereka bertunang dan bernikah ramai yang menyukai dan mendoakan untuk mereka yang baik-baik saja. Mereka sangat sepadan umpama pinang dibel4h dua.

Perkongsian ini mendapat banyak tanda sukaan dan komen meskipun ia bukanlah video yang penuh dek kerana Atikah hanya berkongsikan video yang penuh dilaman tiktok milik beliau. Lihat lah pelbagai komen yang diberikan kepada perkongsian ini kerana mereka berasa senang melihat Atikah melayan baik adik iparnya itu.

Mediapuyu.com 03e6df41d72885603491e0e78e7a6439

Memilih pasangan adalah kerana hati budi dan janganlah hanya kerana paras rupa yang sebenarnya kita memilih untuk hidup bersama bukanlah sekadar seketika. Contoh terbaik buat Atikah kepada masyarakat adalah menerima juga seluruh keluarga suami seadanya.

Sumber: ig atikahsuhaimi

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!