Connect with us

Entertainment

“Nampak Marissa punya baby bump” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 6e197adcb99dfbebad37b97de04c184c Scaled

Jika tentang keluarga Abby Abadi, ramailah netizen yang sudah tahu tentang sedikit sebanyak alkisah hidupnya, tentang menantu nya, tentang anak perempuan dan sebagainya seolah mereka duduk disebelah rumah bila bercakap tentang kisah Abby namun perkongsian beliau kali ini lain pula yang dinampak oleh netizen. Ia adalah sebuah perkhabaran gembira, buat semua orang dan semua pihak.

Jika sebelum ini perkongsian Abby seolah menyatakan betapa kecew4nya dirinya namun kini beliau sudah berdamai dengan takdir malah menerima anak menantu dan juga isteri pertama menantunya juga bersama. Namun masih belum bekesempatan bersama-sama bersua muka.

Mediapuyu.com F812e11dfaf826a20be614baccebb903

Sudah pasti walaubagaimana sekali pun ujian yang mendatang jika ditangani dengan baik dan ikhlas sudah tentu akan ada penyelesaian yang baik saja. Jika sesuatu yang hadir itu akan membuatkan kebahagiaan sudah pasti ramai yang mendoakan yang terbaik sekali.

Ramai yang terlihat bahawa Marissa dengan berbaadan dua dek kerana apabila video ini dilihat sehingga ke akhir,terlihat Marissa mempunyai baby bump dan ia sangatlah ketara jelas sekali. Ramai yang perasan dan terus ucapkan tahniah kepada Abby Abadi.

Mediapuyu.com 5137a72ba74d109980a4298c8f43e300

Lihatlah perkongsian ini, perkongsian ini dikongsikan adalah kerana menyambut majlis kelahiran adik Marissa, Mikayla, namun perkongsian ini diligat pada yang lain pula. Masakan tidak, sudah tentu lah Marissa lebih mendapat perhatian apatah lagi beliau sering menjadi bualan netizen.

Apatah lagi kini terlihat jelas pula baby bump yang kelihatan. Sudah pastilah, ia adalah menjadi sebuah doa yang baik dan ramai juga tidak sabar akan mahu melihat wajah anak mereka. Sudah tentu comel belaka.

@marissadaniahakim_

🩷

♬ youre totally perfect – ourfeelings🪐

Lihatlah perkongsian tersebut mendapat banyak tanda sukaan dan komen juga banyak diberikan.

Mediapuyu.com 5e96f1487b498258721ade5e34c5a27d

Jika sebelum ini ramai netizen suka memberikan komen yang membandingkan Marissa dengan madunya namun kini diruangan komen terlihat banyak yang memberikan komen yang baik-baik apatah lagi melihat ada baby bump pada Marissa. Ramai yang sayangkan Marissa sebenarnya.

Pelbagai komen yang diberikan kepada perkongsian Abby Abadi ini malah ramai yang sudah tahu bahawa beliau adalah sangat mahukan pendamaian ,sehingga sangat baik hati malah sentiasa memaafkan dan mudah berdamai dengan takdir. Lihatlah ramai komen mengenai baby bump Marissa. Taklama lagi Abby Abadi akan menjadi nenek.

Mediapuyu.com F639ce6370aeeb1973e689ed7d2fe3b2

Taklama lagi gelaran nenek akan ada pada Abby Abadi malah ia sedikit pun yidak membuatkan Abby gundah malah beliau sudah pasyi lebih gembira dan bahgia menambahkan seorang lagi ahli keluarga. Apatah lagi mereka adalah antara keluarga contoh yang sering berkumpul bersama.

Sumber: ig mamayebbyabadi

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!