Connect with us

Entertainment

“Hati hati I Love You, siapa jeriit tu sila munculkan diri” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com Fed73bead87b7e09f612fadc08caa91d Scaled

Sudah lama Aina Abdul tidak membuat apa-apa kontr0versi di mana-mana media dan di berita hiburan namun melihat perkongsian beliau baru-baru ini, membuatkan ramai netizen membuat berita dan di media juga. Aina adalah seorang penyanyi yang mempunyai vokal yang tinggi malah hampir diberikan gelaran penyanyi nombor dua Malaysia. Namun tidak dipersetuju ramai orang.

Ramai nya yang membuat sp3luk4si dan media juga netizen malah memberikan perhatian kepada perkongsian tersebut, perkongsian tersebut mendapat beberapa sukaan malah ramainya memberikan komen ris4u akan beliau, dan tentang kesihatan beliau apatah lagi keliat k4ki beliau kerna sebegitu rupa tergeliiat sudah pasti merasa sakiit juga.

Mediapuyu.com 98496e2731a657f171ba11d77b1ea0a3

Kali ini beliau tidak mempamerkan peragaan bajunya namun melihat beliau hampir terjtuh pada pentas tersebut, tidak ada peminatnya yang ketawakannya, namun beliau amat disayangi peminat sehingga ada yang memintanya agar lebih berhati-hati.

Kemudian menjeriit kata cinta didalam Bahasa Inggeris iaitu “i love you”. Meskipun Aina Abdul sangat ghair4h dengan perfesyenan, namun beliau adalah seorang yang baik hati malah sangat penyanyang orangnya.

Mediapuyu.com 84833993297b41f97cf2d574324fc628

Lihatlah perkongsian ini, beliau hampir terjtuh dan membuatkan peminatnya begitu ris4u namun sempat pula menjeriit, Beliau juga disenangi ramai kawan dan sahabat handai, meskipun beliau amat teruja jika berkaitan dengan pemakaian dan baju pentas, apatah lagi jika mempunyai majlis besar-besaran.

Sebenarnya beliau amat seorang yang profesional malah jika seringkali terjadi kejadian sebegini, beliau masih boleh mengawal suara apatah lagi vokal nyanyiannya. Memang beliau seorang penyanyi yang hebat.

Bila ada peminat menjeriit padanya, sudah pasti beliau akan menarik minat dan memberikan perhatian sehingga mahu peminat tonjolkan diri, permintaan netizen pula.

Mediapuyu.com 4d71d4501fa29770375641b7a7ee7140

Pelbagai komen menarik daripada peminat dan netizen. Malah ramai mendoakan yang baik-baik saja buatnya dek kerana beliau jtuh itu membahay4kan keadaan kaakinya pula. Semoga baik sahaja keadaanya.

Lihatlah pelbagai komen yang diberikan kepada perkongsian ini. Malah bukan sahaja peminat dan netizen akan tetapi beliau juga dikhuatiri oleh rakan artis termausklah Nabila Huda juga memberikan komen. Lihat komen mereka. Sehingga ada yang menjeriit mahu menyatakan i love you.

Mediapuyu.com 4fc780b9b264abe3df255c72d9021fa9

Walaupun Aina hampir saja jtuh tapi ia bukanlah sesuatu yang kelakar buat peminat bahkan peminat lebih menyuruh beliau agar berhati-hati dan mereka memberitahu bahawa mereka sangat menyanyangi diri beliau. Beruntung nya beliau disayangi peminat.

Sumber: ig ainaabdul

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!