Connect with us

Entertainment

“Kuih puteri acuan, ubi petak, adoi dua kali tengok sis terbahak bahak” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 940cb649699ba555b8c8cc91127a14be Scaled

Pasangan bahgia ini memang amat sweet dan ramai yang suka akan melihat hubungan pasangan ini selepas berkahwin adalah sangat baik dan disukai oleh peminat meskipun mereka adalah pasangan yang baharu berkahwin. Akan tetapi terlihat mereka amatlah serasi bila bersama.

Ramai yang menyukai pasangan ini dan pada netizen ia adalah amat sepadan apatah lagi Redza Rosli kini rupanya menyerlahkan sikapnya yang pelawak rupanya.

Walaupun mereka baharu lagi berkahwin akan tetapi Redza Rosli sudah kelihatan tidak gembira apabila diminta untuk mendukong isterinya malah ditarikknya begitu sahaja. Memang benar isterinya menyuruhnya mendukong namun Redza hanya lah menariiknya dengan senyuman manja oleh suaminya itu.

Mediapuyu.com 7c5d4c61f0618bf7056853ee09298d0c

Daripada raut wajah kelihatan muka tidak ikhlas mendukong dek kerana beliau sudah kalah dalam sesi menjawap pelbagai dan beberapa soalan mengenai kuih muih Malaysia. Lawak part isterinya yang lebih banyak meneka.

Redza kini lebih diminati dek kerana ruapnya sikapnya beliau adalah seorang pelawak dan semenjak berkahwin barulah ramai yang menyedari bahawa dalam keluarganya beliau adalah seorang pelawak juga.

Mediapuyu.com 981483e526e9f33d368d1b4a2f289151

Lihatlah perangai beliau yang nak4l dan suka berjenaka. Malah isterinya juga sangat kelakar dan lawak bila melihat perkongsian ini semua menjadi semakin suka akan Redza kerana sikap humblenya. Malah ketika disuruh dukong pun, Redza tetap ikutkan saja yang disuruh walau tak larat.

Seronoknya melihat mereka ini, mereka ini memang sepadan dek kerana mereka sering kali bergurau senda dengan manja. Bahkan rupanya sikap mereka sama sahaja perangainya. Patut serasi bersama. Semakin banyak tawaran pasangan ini untuk mempromosi produk.

Mediapuyu.com A7f74399d7bdfc57c9581e893b5aa983

Banyak perkongsian sebegini namun pasangan ini mendapat perhatian lebih daripada netizen. Bahkan ramai yang suka pasangan ini kerana sikap mereka yang merendah diri dan mudah terhibur.

Apatah lagi isteri Redza Rosli, ramai lagi wanita diluar sana masih terkejvt dan tidak move on dengan perkahwinan Redza Rosli.

Lihatlah pelbagai komen daripada netizen serta peminat-peminat beliau. Ada juga perasan bahawa muka Redza berubah tatkala disuruh untuk mendukong isterinya itu. Lihat antara komen mereka semua.

Mediapuyu.com 78c613d71f9f4375a2170ba8a6b5855c

Walaupun nampak muka tidak ikhlas tetapi kita tidak hati sebenarnya yang tersirat dihatinya. Mvngkin beliau sedang usaha untuk memberikan senyuman dan kebahgiaan kepada isterinya. Semoga Redza dan isteri kekal hingga jannah amin.

Sumber: ig hijabista.hub

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!