Connect with us

Entertainment

“Wah hebatlah Dini boleh panjat pokok” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 120d2e759f0753cf0bd4b8ae25454bcb Scaled

Tidak ramai yang tahu bahawa Dini S iaitu Schatzman, suami kepada Janna Nick, boleh memanjat pokok dengan baik malah ramai yang menyangka bahawa suaminya itu seorang yang tidak mampu membuat kerja berat seperti memanjat pokok tetapi apabila melihat perkongsian ini ternyata ramai yang sudah tahu bahawa Dini boleh membuat kerja-kerja berat seperti seorang lelaki sejati.

Perkongsian ini membuatkan ramai yang memberikan komen malah mereka tidak menyangka bahawa Dini boleh membuat kerja sedemikian, memanjat pokok petai bukanlah sesuatu kerja yang mudah malah pokok tersebut agak tinggi akan tetapi Dini memanjat dan memetik petai itu.

Mediapuyu.com 0c7f0e9cf8d688816a155828eb0d0e01

Dini dan Janna Nick selalu digandingkan bersama di dalam drama dan mereka sangat mudah untuk bekerjasama apatah lagi mereka berdua mempunyai komunikasi yang sangat baik di dalam perhubungan meskipun mereka pasangan suami isteri, akan tetapi mereka boleh membuat kerja bersama dengan baik.

Rupanya Janna Nick suka juga akan suasana kampung malah beliau mempunyai sebuah kampung yang harmoni dan aman damai, melihat daripada perkongsian beliau, beliau dan suami juga amat baik dan ramah bersama keluarga serta orang kampung apatah lagi jika memiliki sebuah kebun, memang menyeronokkan buat mereka.

Mediapuyu.com 335bcfc56e8f34ffbcde785790f6e3e5

Lihatlah perkongsian yang menunjukkan Dini memanjat pokok bahkan beliau menyatakan ia adalah kenangan seumur hidup yang paling bermakna. Bukti beliau menjadi seorang lelaki yang gagah, kerana berjaya memanjat pokok petai.

Janna Nick seorang selebriti yang nampak beliau berusaha keras untuk menaikkan namanya bahkan beliau juga sangat menjadi seorang yang berdikari dan sentiasa bersikap terbuka malah beliau juga adalah seorang selebriti yang mempunyai pelbagai bakat kerana beliau boleh menyanyi, berlakon dan mengarah drama juga.

Mediapuyu.com C3caed0e96f03a4bdb49b684d8247a06

Perkongsian ini memberikan komen yang banyak dan tanda sukaan yang diterima juga banyak. Antara yanv mereka suka adalah sebab ada petai, bakat Dini memanjat pokok juga. Ramai yang suka melihat perkongsian Janna. Janna juga suka berkongsi perkara yang baik di laman ignya.

Lihatlah komen-komen yang diberikan kepada perkongsian ini. Lihat komen mereka tentang Dini yang ada bakat memanjat pokok dan ramai yang terkejvt melihat Dini boleh panjat pokok. Lihat komen netizen semua mengenai Dini itu.

Mediapuyu.com 1eeb06312249b731c9bf281d15d8dc08

Pasangan ini sentiasa mendapat sokongan dan semangat daripada netizen malah mereka mempunyai peminat sehingga dari luar negara juga. Bahkan hubungan mereka sangat direstui peminat juga. Memang sepatutnya seorang lelaki mampu buat kerja seperti memanjat pokok. Baru lah seorang lelaki sejati.

Sumber: ig jannanick

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!