Connect with us

Entertainment

“Yeke tu Fathia, kenapa macam tu sihat, senang hati tu” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 823277ea80dcb50a2e8dfcebf8c64977 Scaled

Biar betul Fathia Latiff seperti yang diperkatakan di aplikasi tiktok, tular Fathia seorang pelakon yang popular dengan lakonan watak Arianna Rose itu, diperlihatkan dengan rakaman video beliau kini mempunyai bentuk bdan yang sedikit mendadak naik dari sebelumnya malah membuatkan rami peminat terkejvt dengan ketaranya perubahan itu. Namun masih ramai menafikan dan ramai juga yang mengatakan ia adalah benar Fathia Latiff.

Ramai memberikan info bahawa beliau sedang menerima sebuah raw4tan, disebabkan raw4tan tersebut jadi beliau menjalani sebuah terapi dan sesuatu ub4t yang telah beliau rutinkan, mvngkin dek kerana itu beliau menjadi berubah dan terus naik mendadak berat bdannya.

Mediapuyu.com Ff2c88fc9d6f1e89f8abd04bc6d3c924

Fathia dulunya dikenali dengan bakatnya yang profesional malah beliau juga antara artis yang mendapat nama diatas bakatnya sendiri, malah beliau juga antara artis yang melalu mendapatperhatian yang tinggi apatah lagi jika ada filem lakonannya.

Walaupun Fathia kelihatan sedemikian, namun beliau masih mesra jika disapa. Malah jika melihat perkongsian beliau tetap mesra dan menjadi lebih berisi dari sebelumnya. Berbeza sungguh Fathia dulu dan kIni.

Mediapuyu.com 4e3ca90f0134236ce4695b9f942b0583

Tidak dinafaikan bakat yang ada padanya membuatkan beliau gah berdiri di persada seni namun akhir ini beliau semakin menjadi permasaalahannya. Apatah lagi mengenai bekas kekaasihnya itu. Namun masih ramai mendoakan yang terbaik buatnya.

@tfiturban

Shes very fair… dulu minat dekat dia masa Ariana rose. #arianarose #fathialatiff

♬ original sound – TFI Turban – TFI Turban

Mvngkin bukan didunia seni akan tetapi beliau sudah pon selesa dengan hidup cara beliau sendiri, meski pun bdan sedikit berisi kini namun semoga beliau terus kuat dan kekal dalam kesihatan yang baik sahaja. Apatah netizen yang terkejvt dengan perubahan yang ketara itu.

Mediapuyu.com F865d80c81ea2237ff9520003bfa74b3

Ramai yang menjelaskan bahawa segelintir netizen telah banyak kali bertemu dengan Fathia dan mereka memberikan fakta jelas bahawa memang benar Fathia sudah berisi bdannya apatah lagi beliau mengambil ub4t-ub4tan untuk bertujuan kesihatannya.

Lihatlah pelbagai komen yang diberikan kepada perkongsian ini. Antara komen yang ramai tidak percaya bahawa ia adalah Fathia. Dan ramai juga sudah berulang kali terlihat maka mereka menjelaskannya. Lihat komen mereka.

Mediapuyu.com 6cc3d1d2bbbdfb8c2feadd95485e1a61

Jika dulu namanya dikenali dengan watak Arianna Rose dan sebenarnya sehingga kini nama watak itu masih menjadi panggilan buat dirinya kerana watak yang berjaya membuatkan netizen dan penonton akan sentiasa teringat akan bakat lakonan beliau itu namun bukan rezekinya untuk terus didunia seni hiburan.

Sumber: tiktok tfiturban

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!