Connect with us

Entertainment

“Penyanyi nombor satu negara kena buuli dengan anak nombor 2 Afwa yer” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 4588de8cff7d9e3026bf8bdf97b020d8 Scaled

Penyanyi nombor satu Negara, Datuk Siti Nurhaliza, mengambil peluang, memperbesarkan lagi bakat yang ada pada anaknya, member4nikan diri anaknya Aafiyah untuk berada di atas pentas dihadapan beribu peminatnya.

Dengan kehadiran ahli keluarga yang lain juga, Aafiyah ber4ni membuat persembahan yang sangat baik dan berjaya. Bersama Tokti dan Aafiyah, Afwa juga ada bersama-sama diatas pentas.

Jika dilihat sepanjang persembahan berlangsung, Afwa memang seorang budak yang lincah dan sihat, namun masih baik dan mendengar kata. Tokti sangat baik mrlayan kerenah anak-anak apatah lagi Afwa seorang budak lelaki yang baru berusia 4 tahun.

Mediapuyu.com Bbbac9635ae49c1123ba4a117dee14c9

Melihat Tokti melayan dan menghalang daripada Afwa bermain dengan tidak tentu hala, netizen merasa sepertinya Tokti seolah sedang dibuuli oleh anaknya itu, Afwa. Namun sebenarnya itulah yang dialami semua mak-mak, bukan sahaja Tokti, akan tetapi diluar sana juga.

Tokti mempunyai pelbagai lagu namun beliau masih menerima pelawaan untuk menyanyi lagu orang orang lain. Bukan itu sahaja malah lagu Zamani Slam juga turut beliau menyanyikannya meskipun netizen banyak menyuarakan tentang perkara tersebut.

 

Mediapuyu.com 2ac12efb2cc49e9213ae52aba67662a4

Bukan sahaja anak-anak tirinya yang hadir serta cucu, suaminya juga turut hadir memberikan semangat walaupun Tokti telah bergelar penyanyi nombor satu Malaysia namun semangat perlu ada bersama-sama. Sebenarnya seorang ibu sediih dan faham.

@ryztahir

Ni la bdk “ibu xsayang afwa pun” atas pentas pon ligat 🤣 #sitinurhalizacintadiawan #sitinurhaliza

♬ original sound – Ryz Tahir – Ryz Tahir

Bakat nyanyian beliau tidak perlu disebutkan ini kerana bakatnya telah pun menjadi kegemaran hampir beberapa negara luar sana.

Bukan Malaysia dan Indonesia peminatnya malahan dari segi pelbagai negara juga. Beliau dan Datuk K telah hampir 22tahun berkahwin dan kini mereka memiliki dua orang cahaya mata sepasang.

Mediapuyu.com 594771bcc20dd87186da5881d33261c1

Ramai teringat akan scene “ibu tak sayang Afwa pun”, ini kerana lihatlah sikap Afwa yang begitu lincah dan ligat tengoklah sahaja meskipun berada diatas pentas beberapa minit, sudah banyak kisah Afwa ni.

Lihatlah antara komen netizen semua. Semua memberikan komen kepada perkongsian itu, ramai memuji Aafiyah yang masih maalu-maalu, namun beliau berjaya. Membuatkan persembahan berjaya dan Tokti dan keluarga pasti bangga.

Mediapuyu.com 30efe5fb15d4d79abfe6d994bef02ba2

Tokti tidak pernah halang apa sahaja yang diminati Aafiyah apatah lagi mereka boleh berkomunikasi dengan baik semasa didepan orang ramai dan diatas pentas yang gemilang. Pasti ia adalah kenangan yang paling indah buat mereka.

Sumber: ig ctdk

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!