Connect with us

Entertainment

“Sekejap je masa berlalu, dah boleh berjalan dah Abbas” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com Cea3cd39a5998e2ddf07b5c8aad40fd9 Scaled

Lama tidak mempamerkan kisah anak mereka. Di perkongsian baharu terlihat beberapa gambar anak mereka iaitu Bilal dan Abbas, anak Neelofa yang selalu menjadi perhatian meskipun anak beliau masih ditutup rapi wajahnya.

Namun sudah nampak akan kecomelan dan bijaknya anak mereka. Ramaibtertarik dengan Abbas yang kelihatan sudah berdiri. Mesti sudah berjalan.

Bilal dan Abbas bukanlah untuk tontonan umum kerana Neelofa sangat menjaga setiap yang dimuatnaik ke media bahkan gambar anak-anaknya juga diteliti sebelum dimuatnaikkan dilaman media. Beliau juga sangat menegaskan bahawa amat taakut dengan penyaakit Ain. Jadi sangat menjaga anak-anaknya.

Mediapuyu.com F6aa2a031279590e7fbcc4868c3ae4bd

Ramai tidak tahu akan perkembangan anak Neelofa kerana amat jarang untuk Neelofa berkongsikan namun pasti suatu saat beliau berkongsi dan kini sudah tahu bahawa anak keduanya sudah berjalan. Namun wajah anak beliau masih tida dipertontonkan.

Setiap anak mesti ada kebaikan dan keistimewaan, terlihat anak-anak Neelofa sangat bijak lebih awal dari usia. Mvngkin dek kerana Neelofa seringkali mendidik dengan ilmu malah beliau sering mengajar anak mengenali agama lebih awal.

Mediapuyu.com 4fb23fd0a250bb9d43470988ad7513af

Malahan bukan itu sahaja, sudah pasti beliau dibimbing oleh suaminya Pu Ris yang juga mendalami dan sudah tahu tentang ilmu agama. Sebenarnya ramai netizen suka cara didikan Neelofa kepada anak-anaknya itu.

Perkongsian tersebut terlihat gembira dan ramai memuji tentang perkongsian ini. Semua netizen dan peminat sepakat bahawa setiap perkongsian Neelofa memberikan mereka inspirasi, bahkan bekas makanan iaitu capati juga dilihat seperti sesuatu yang waw.

Mediapuyu.com 2bce41cecd273ce10478f3603b3eaeec

Anak keduanya memang amat dijaga selepas anak pertamanya pernah disebarkan gambar tanpa beliau izinkan malah sebelum beliau release sendiri wajah anaknya.

Kini untuk Abbas memang beliau amat jaga dan sehingga kini masih belum release gambar dan wajah anaknya Abbas namun peminat setia menantikan wajah anak-anak mereka.

Pelbagai komen yang menarik diperkongsian ini kerana bukan hanya tertumpu pada anak malah bunga pun menjadi kesukaan peminat beliau. Lihatlah komen yang ramai mahu lihat wajah anak beliau. Pasti beliau akan tunjuk suatu hari nanti.

Mediapuyu.com B8a4a1bb38779a69f9315b4373383274

Neelofa seringkali mengajar erti sabar dalam mendidik anak meskipun beliau pernah sahaja tewas tatkala sedang berpantang namun ia adalah kekuatan sebenar seorang ibu. Tak sangka cepat masa berlalu. Sekarang Abbas dah berjalan dah. Tak lama lagi sudah bersekolah pula.

Sumber: ig neelofa

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!