Connect with us

Entertainment

“Comel je kecik kecik dah Mak iti tunjuk ajar” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com F2ed5cb2f0f9bc3ea59f63336e52e4df Scaled

Umairah, anak kepada Sairah Tairuddin, iaitu kakak kepada Datok Siti Nurhaliza, seorang yang berbakat besar dalam nyanyian dan hampir seluruh keluarga itu memang mempunyai bakat nyanyian.

Bukan itu sahaja jikalau sudah anak saudara kepada Dato Siti sudah pasti banyak kenangan mereka rupanya sejak dulu lagi. Rupanya sejak dari kecil lagi Umairah ada bakat nyanyian juga.

Mereka juga mempunyai iras wajah yang sama seiras, sebenarnya suka tengok mereka, ikatan silaturahim kekeluargaan mereka amat rapat dan akrab. Malah mereka sangat disegani, dan mereka mempunyai peminat yang ramai.

Mediapuyu.com 1673635ae6361aa213d8869d0e23b078

Sudah pasti bakat yang ada masih perlu dipelaj4ri dan Umairah adalah seorang yang mahu belajar, malah meskipun Tokti adalah mak cik saudara beliau namun beliau tidak pernah mengambil kesempatan di atas saudaraan tersebut.

Beliau juga berusaha untuk menjadi seorang penyanyi yang berbakat malah tidak menggunakan nama Tokti sebagai tunggak untuk beliau menjadi seorang penyanyi. Beliau berusaha dengan menyertai pelbagai pertandingan untuk menjadi seorang penyanyi.

Mediapuyu.com C0e86758051630041c31a5a12b0580d0

Lihat kenangan beliau bersama dengan Tokti ini memang mencuit hati apatah lagi 11 tahun yang lalu seumpama sekejap masa berlalu kini beliau juga menjadi seorang remaja yang berbakat dalam nyanyian malah boleh bersama dengan Tokti di atas satu pentas.

Umairah pula kini membuat video bersama dengan anak Tokti iaitu sepupunya, memang mereka sangat mempunyai hubungan yang baik malah Tokti juga sering mengajar Umairah tentang nyanyian, dan mereka memang tidak ambil kesempatan pada Tokti dek kerana pernah mendiamkan diri walhal perluk4n sponser dari mana-mana pihak.

Mediapuyu.com B125314a05ef94153ae56efbd126d3fa

Meskipun Sairah tidak pernah mengajar anaknya untuk meminta tolong dan mengambil kesempatan, kepintaran Tokti membuatkan nama Umairah kini dikenali dibeberapa negara, apatah lagi menjadi juara setiap pertandingan menyanyi.

Pelbagai komen yang dapat dilihat kerana mereka suka akan perkongsian. Bahkan memang terasa masa cepat berlalu, semua yang kecil sudah menjadi dewasa. Lihatlah komen netizen serta para peminat mereka. Yang sentiasa menyokong mereka daripada zaman Tokti hingga Umairah kini.

Mediapuyu.com 00dce97eb68519ff69b99881d21c818d

Umairah memang remaja yang rajin berusaha dan bakatnya kini diperluaskan lagi dengan pelbagai usaha oleh mamanya. Bahkan tanpa meminta-minta pada kelebihan yang ada pada Tokti. Kini Umairah sudah menjadi penyanyi dan terkenal di Malaysia.

Sumber: ig umairahsairahtaruddin

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!