Connect with us

Entertainment

“Tu dia kantoi complaint kat atok dia, too kiut” – Raja Ilya

Published

on

Mediapuyu.com Bf587807c26b0f80d195341fcab2c218 Scaled

Zaman sekarang memang budak semakin bijak dan pndai lebih dari usianya, malah sekarang jika anak kecil diberikan telefon pintar sudah pasti mereka boleh menguasainya dengan mudah walaupun anak kecil yang baru berusia serahun jagung.

Apatah lagi kini Bunga ElHaq sudah berusia dua tahun dan pndai berbicara dengan lancar, meluah perasaan kepada atuknya dan ia membuatkan ramai terhibur dan tertariik.

Anak adalah penyeri dan buat Sheila Rusly dan Tok Sidang, kini mereka menjaga cucu mereka. Walaupun mereka memang sibuk dalam urusan seharian dan komitmen kerja namun mereka masih banyak masa terluang dengan cucunya.

Mediapuyu.com Cc95d780f061ba46c1fddd5698645f84

Dilihat hasil rakaman Sheila merakam cucunya yang tidak berpuas hati dan sedang meluah kata-kata kepada Tok Sidang bahkan cucunya itu pndai mengadu kepada Tok Sidang apa yang berlaku. Budak sekarang memang membesar dengan cepat dan meniiru gaya orang dewasa.

Bunga Elhaq memang anak manja apatah lagi beliau adalah cucu tunggal buat masa kini. Jika sekarang beliau adalah cucu tunggal memang beliau dimanja apatah lagi mereka adalah sebuah keluarga yang harmoni dan mempunyai kasih sayang yang kuat.

Mediapuyu.com B49c887a145c944a446314059ea7d029

Lihatlah perkongsian yang dikongsikan oleh Sheila. Perkongsian ini kedengaran Bunga mengadu kepada atuknya dan atuknya sangat tampak sporting dan sangat kasih kepada Bunga apatah lagi jika beliau sedang mengadu, itu yang beliau fokus mendengarinya.

Sheila dan menantunya juga mempunyai hubungan yang sangat baik dalam hubungan kekeluargaan malah mereka sangat menyanyangi satu sama lain. Semoga saja ia sehingga ke jannah. Ramai yang suka akan hubungan baik mereka.

Mediapuyu.com 9be3c2993e276651bed2a78e23939f6d

Bukan itu sahaja malah mereka seringkali bekerjasama dalam urusan kerja juga malah Haq juga adalah seorangpengarah drama dan pembantu produser kepada Tok Sidang juga. Elisya juga seolah penganti buat Sheila dan kini Bunga juga adalah warisan kepasa Sheila dan Tok Sidang.

Pelbagai komen ger4m akan kecomelan dan kecerdikkan Bunga. Lihat dia mengadu kepada atuknya macam benar sangat kata-katanya. Sangat comel dan bijak orangnya. Lihat komen rakan artis juga banyak pada perkongsian ini. Antara komen mereka.

Mediapuyu.com 06c9084290a942537a1834d8d042701e

Kecerdikkan anak-anak sebenarnya daripada didikan awal ibubapa, meskipun Elisya dan suami memberi penjagaan kepada mertua namun mereka masih banyak masa bersama dengan anak.

Apatah lagi mereka tidak berkira dengan keluarga soal apa pun sekali. Suka tengok mereka sekeluarga sangat harmoni.

Sumber: ig sheilarusly

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!