Connect with us

Entertainment

“Gambar yang dah ke berapa dah nampak Neelofa macam pregnant je” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 8bd66cdb741ca64a41d063baa15460e2 Scaled

Jika sebelum ini memang ramai yang tahu bahawa Neelofa mahukan anak yang ramai, dan ketika Bilal anak sulung beliau berumur 9bulan beliau telahpun mengandungkan anaknya yang kedua iaitu Abbas. Kini Abbas sudah pun setahun lebih maka tidak ada masalaah pun sekiranya beliau sedang hamil, namun ia masih belum disahkan namun terlihat beberapa gambar yang kelihatan baby bump. Ramai mendoakan yang baik untuk keluarga Neelofa dan anak-anaknya juga.

Menerusi perkongsiannya di laman ig, gambarnya menarik minat peminat kerana terlihat seperti baby bump dan ia membuatkan peminat merasa teruja akan itu. Tidak sabar menantikan cahaya mata ketiga buat pasangan Neelofa dan Pu Ris.

Mediapuyu.com E7e128b87de4abe666ccb68572005731

Sebelum ini pun Neelofa memang tidak memberikan kebenaran untuk menunjukkan wajah anak mereka dek kerana ris4u akan peny4kit Ain. Jadi jika anak ketiga ini pun disembunyikan wajah anak mereka sudah pasti ramai yang faham akan perkara itu.

Walaupun wajah anak mereka disembunyikan dimedia akan tetapi ramai yang sedia maklum bahawa wajah anak mereka adalah putih gebu, malah kacak dan comel juga meskipun disembunyikan. Masih dapat dilihat samar-samar wajah mereka.

Mediapuyu.com 7e176cad27a354407ee3eb74c470a673

Jika benar seperti yang dikatakan netizen, iaitu tentang kehamilan Neelofa yang ketiga, ramai yang pasti akan mengucapkan ucapan tahniah. Malah jika ia dirahsiakan pun pasti suatu hari akan diberitahukan pada umum kelak dek kerana Neelofa sangat aktif dalam pelbagai persidangkan acara.

Neelofa bukan sahaja seorang bekas pelakon namun beliau adalah pengacara yang berbakat dalam bidang tersebut bahkan tatkala beliau sedang melonjak nama nya dipersada seni beliau mengambil keputvsan mahu menceburi bidang perniagaan malah sehingga ke hari ini beliau menjadi usahawan yang berjaya dan juga dapat melahirkan anak usahawan juga.

Mediapuyu.com E7c30f05faa8e62ff1014e16c38e3638

Pastinya jika sudah mempunyai dua orang anak lelaki yang ketiga pasti mahukan anak perempuan pula. Sama-sama kita doakan Neelofa berjaya menimang cahaya mata ketiga ini adalah perempuan pula. Pasti comel seperti abang-abangnya juga. Apatah lagi Neelofa dan Pu Haris sangat mahir tentang ilmu keibubapaan ini.

Pelbagai komen yang diterima pada perkongsian ini apatah lagi melihat Neelofa seperti seolah tanpa sengaja tertunjuk baby bump tersebut, namun ramai menyangka bahawa beliau sengaja.

Begitu juga diruangan komen yang mendoakan benar hamil malah ada yang meneka memang benar beliau hamil dan tidak sangkal lagi apatah lagi beliau pernah menyatakan beliau mahu anak yang ramai sebelum usia 40an. Lihat antara komen netizen diruangan komen Neelofa.

Mediapuyu.com 2005df2df9a51e8beff7506dbd6e4010

Sebenarnya jantina anak adalah dari kromosom pihak lelaki, akan tetapi sebagai ibubapa sudah pasti tidak kisahkan jantina asalkan anak-anak yang lahir adalah sihat-sihat belaka dan cukup sifat itu adalah yang utama dan selebihnya adalah berserah dan bersyukur.

Sumber: ig neelofa

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!