Connect with us

Entertainment

“Muka anak arwh Hamdan sebijik macam muka dia, Ya Allah meleleh airmata aku tengok video ni” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 8d868d48c5531da00ba1e23050143072 Scaled

Ramai yang terasa akan kehiilangan pelawak tanah air iaitu Hamdan yang juga pernah bersama dengan kumpulan Senario, sehinggakan semua ahli kumpulan itu cukup terkesan sehingga menahan seb4k dan airmata dek kerana menyanyikan lagu beliau. Pemergiannya membuatkan ramai hib4 dan seb4k apatah lagi orangnya sangat baik dan mudah tersenyum tanpa ada perbalahan.

Semasa melakukan persembahan, Saiful Apek dan Pakya juga kelihatan amat sediih. Bukan itu sahaja, Yasin, Lan Pet Pet, Azlee dan juga Wahid turut sediih dan tidak mampu menyanyi dengan baik dek kerana teringat akan arwh Hamdan.

Mediapuyu.com F1fe68abe21e424b570fa8dc62ae64a0

Lalu mereka memanggil anaknya untuk turut serta menyanyi diatas pentas dan ia membuatkan bertambah sediih dek kerana perwatakkan dan wajah anaknya itu sangat mirip dengan arwh. Beliau seorang yang suka senyum dan memang menyenangkan kawan-kawan, tidak pernah mengecew4kan kawan-kawan.

Sebenarnya ia adalah sedikit ub4t kerinduan yang membuatkan seolah Hamdan masih bersama sebuah kumpulan ini. Anaknya itu sangat memiliki wajah arw4h bahkan ramai yang masih merindui arwh walaupun beliau sudah lama pergi meningg4lkan dunia ini.

Mediapuyu.com C00fac465fbf1fd48bbe5442a37c7d5f
Lihatlah perkongsian ini, perkongsian ini membuatkan ramai yang tahu bahawa anaknya sangat jelas mirip wajah Hamdan dan ramai yang merindui malah rindu akan arwh dan sebagai peminat sudah pasti apabila melihat wajah anaknya itu dapat juga melihat wajah arwh Hamdan. Mesti masih ramai akan terlupa seolah sudah lama arwh Hamdan pergi namun bila melihat wajah anaknya kembali teringat akan wajah arwh.

@ddianadanias

Masing2 nyanyi sambil nangis time ni. Minit ke 2 mcm tu diorang tarik naik anak arwah Hamdan. Auto banjir dewan. Innalillah.. Allahumafirlahu warhamhu #senario #senariounion

♬ original sound – Diana – Diana

Seperti sebuah keluarga begitu juga akan kumpulan Senario ini, malah bukan sahaja masa sekejap penubuhan Senario, sehingga ke harini nama Senario adalah sebuah lagenda yang besar dalam industri seni. Kehiilangan seorang ahlinya memang menjadikan ia sebuah kenangan dan kehiilangan yang amat tidak disangkakan.

Mediapuyu.com 63e3f3bd1849b9a38b67db6b569dd69e
Memang tidak ada penganti buat pelawak tanah air ini. Caranya melawak juga amat mematangkan dan setiap lawak ada isinya. Untuk kumpulan Senario memang mereka juga menyifatkan arwh adalah seorang yang baik dan tidak mempunyai musvh seorang pun. Untuk menjadikan sesiapa penganti adalah tidak mvngkin sama sekali. Arw4h memang orang yang baik.

Ramai memberikan komen yang baik dan ramai yang turut bersediih dengan persembahan yang tidak ceria bahkan semua kumpulan Senario merasa seb4k dan sediih kerana kehiilangan arw4h Hamdan apatah lagi lagu ini adalah seringkali bersama dengannya sehingga anaknya juga turut dipanggil ke atas pentas bersama-sama dan turut bersediih.

Ramai perasan wajah anaknya akat mirip dan seiras dengan arw4h Hamdan. Lihat komen mereka semua.

Mediapuyu.com 67a10bcb921be20248baedd2671ef1d0

Jika baik orangnya pasti ramai peminat malah rakan taulan turut merasai pemergiannya, apatah lagi beliau adalah seorang penghibur. Anaknya yang seiras membuatkan lebih ramai seb4k dek kerana teringat akan wajahnya arwh yang tulus.

Sumber: tiktok ddianadanias

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!