Connect with us

Entertainment

“Alhamdulilah comel je kakak buat peekaboo kt adik” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 45e3a61f0269f616fd4564b900388f1d

Tahniah diucapkan kepada Izara Aishah di atas kelahiran anak kedua beliau bahkan ramai yang tidak tahu bahawa Izara Aishah telah berbdan dua sebelum ini. Melihat perkongsian beliau, ramai yang mengucapkan ucapan tahniah kepada beliau kerana perkongsian yang beliau menyatakan telah selamat melahirkan, bersama-sama dengan suami dan anak sulungnya sambil memegang bayi kedua mereka.

Semuanya selamat itu adalah yang diutamakan. Apapun anak-anak adalah rezeki untuk setiap pasangan sudah pasti ia dirancang dan ditunggu-tunggu kelahirannya. Meskipun kakak sulung masih kecil akan tetapi kakak sudah faham akan erti kasih sayang kepada seorang adik.

Mediapuyu.com 9279edf4ff66d568dfb28ca8d5a30e28

Buat pasangan ini apabila mendapat cahaya mata kedua sudah pasti ia lebih menambah keceriaan di dalam sebuah keluarga. Lihatlah perkongsian yang dikongsikan, kakak pun gembira sangat sampaikan pekaaboo kepada adiknya walaupun adik perempuannya baru berusia sehari dua.

Sebenarnya kakak bukanlah mengerti namun mereka telah diberikan kasih sayang yang sejati, itulah didikan yang baik dan diberikan sejak awal jadinya kakak sudah terbiasa dengannya.

Sudah tidak berlakon di dalam dunia seni lagi semenjak Izara Aisyah berhijrah sehingga sekarang beliau terus istiqomah bahkan beliau sentiasa memakai pakaian yang labuh dan menutup 4urat dengan sempurna.

Mediapuyu.com 2c62d441a84337053c397a01cedd178c

Lihatlah perkongsian yang menggembirakan ini, sudah pasti semua keluarga menerima kehadiran insan baharu dalam keluarga tersebut. Kakak pun gembira sangat. Pasti Izara juga gembira. Selamat berpantang Izara.

Kelahiran cahaya mata kedua sudah tentu memberikan lebih banyak pengalaman dan perjalanan hidup yang lebih sempurna dengan penuh dugaan dan ujian. Ramai yang mengucapkan ucapan tahniah dan memuji kakaknya yang sudah pandai menjaga adiknya.

Mediapuyu.com 5b6afb9d750803df977cd8afd097730e

Mendapat banyak tontonan dan ramai yang memberikan tanda sukaan kepada perkongsian tersebut, bukan sahaja itu malah ramai juga yang memberikan komen-komen yang baik dan mendoakan semuanya baik-baik belaka.

Sahaja ada juga yang menyatakan bahawa mereka suka akan melihat keluarga bahagia ini dan mereka sentiasa mendoakan kebahagiaan. Izara dan suami sangat menjadi oerhatian walaupun Izara sudah berlakon lagi akan tetapi masih aktif di media massa.

Mediapuyu.com Daddbdbd535d6f6c882454e8964e2789

Beliau memang sudah tidak berkecimpung di dalam dunia seni lagi akan tetapi beliau sentiasa aktif di dalam dunia media dan beliau masih kekal mempunyai ramai peminat yang setia walaupun beliau tidak berlakon lagi.

Sumber: ig izaraaishahofficial

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!