Connect with us

Entertainment

“Yang first sekali tu dah macam sauna dh aku tengok” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 3585182e2aae69de83f55500c1e6ecdb

Aina Abdul memang tidak pernah seriik tentang alkisahnya pada perfesyenan. Pada beliau ia adalah sebuah karya juga, apatah lagi setiap kali baju-baju yang diperagakan akan menjadi bualan peminat bahkan netizen juga akan menjadikan ia sebuah topik yang besar untuk dibual bicarakan. Jadinya beliau tidak pernah berhenti untuk menjadi seorang yang mencuba pelbagai jenis fesyen yang pelbagai macam.

Banyak baju-baju yang dikongsikan dilaman ig beliau, untuk pertontonkan kepada peminat yang bakal beliau peragakan. Beliau juga suka akan melihat respon peminatnya yang ramai memuji kecantikannya selepas memakai pakaian tersebut.

Mediapuyu.com Ce6480615e5cf4e350cd28234ac851fb

Dalam banyak-banyak gambar yang diperkongsian terlihat pula gambar yang pertama, sudah macam sauna pula kata netizen.

Banyak sahaja baju yang diperagakan oleh Aina semuanya seolah seperti sesebuah peralatan. Mvngkin ada kena mengena dengan lagu-lagu beliau.

Beliau memang sangat menjiwai lagu dan pakaian juga seperti seolah memahami beliau yang sangat gil4kan fesyen yang terlampau agar menjadi buah mulvt netizen supaya namanya menjadi ingatan rakyat Malaysia. Mvngkin gelaran sesuai ialah Lady Gaga versi Malaysia.

Mediapuyu.com 39b3ea4344dd42a23cd27f866092151c

Sebenarnya jika pada orang yang suka akan fesyen sudah pasti menjadi peminat setia dan peminat nombor satu Aina Abdul kerana beliau tidak akan mampu menjadi penyanyi nombor satu. Makanya menjadi penyanyi fesyen yang pelbagai bolehlah.

Memang pelbagai fesyen yang ada diperagakan dan ia semua menjadikan beliau kelihatan begitu menarik meskipun ketika sedang menyanyi, ia sedikit pun tidak menganggu. Bahkan ia sangat menjadikan ia menjadi ternama.

Mediapuyu.com D36104f217921c0f4979d5a4ba8b4c1b

Perkongsian diatas adalah antara koleksi pakaian yang pernah dipakai oleh Aina Abdul, memang ramai menyatakan bahawa semua pakaian yang pernah dipakai dan diperagakan adalah pakaian yang unik dan peliik-peliik. Tapi cantik juga kan.

Pelbagai komen daripada peminat yang memuji cantik pakaian Aina, namun tidak semua meminati pakaian yang agak keterlaluan sehingga pakaian yang pertama itu terlihat seperti sauna. Lihat antara komen mereka diruangan komen.

Mediapuyu.com Ace4ec2ffa4bfb808b1a82efd3dc8b14

Aina Abdul mempunyai banyak lagu yang menjadi kesukaan peminat beliau, beliau juga suka akan memberikan kejvtan dan menghadiahkan kepada peminatnya lagu-lagu yang baharu setiap tahun apatah lagi jika hari raya, pasti akan ada saja lagu raya yang baru untuk peminatnya.

Sumber: ig sinar.my

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!